Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til CE-mærkning ønskes.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er CE IKKE en godkendelse og har aldrig været det !
Igen og igen blandes ting sammen.
Det er helt lovligt at sælge en lampe som du står inde for overholder alle Europæiske Normer.
Men gør den ikke det, så hænger du privat (ikke firmaet) på alle omkostninger osv.
Hvis man kun bruger CE mærkede produkter (og sørger for at have kopier af overenstemmelses erklæringerene fra importørene i arkivet) og desuden sørger for at lampens opbygning også overholde alle Europæiske Normer.

Så må man mærke den med CE !

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Arbejder du stadig med CE mærkning af lamper?

MVh Mia

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg har en forespørgsel vedr. CE mærkning af en lampe fra en producent i USA. Den er tilpasset dansk spænding. Den har UL godkendelser til at være udendørs, men mangler CE mærkningen samt oversættelse af UL til IP klasse. Vi har en elektriker på byggeriet, men han kan ikke være behjælpelig med CE mærkningsdelen. Kan du kontaktes pr. telefon? 

Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg kunne godt bruge noget hjælp til at få godkendt et par lamper som jeg har fremstillet , kan du evt. hjælpe mig med det ??

Fra Grindsted
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ring 23831707

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 14
Fra  Unik Aspekt Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg fandt dit svar i en gammel tråd fra 2013 om ce mærkning af lamper. Håber du stadig er derude?

Jeg er iværksætterspire som arbejder med håndfremstilling af unikke bæredygtige lamper lavet af bl.a. antikke boxkameraer.  

hvis du stadig arbejder med ce mærkning, eller kan trække på gammel erfaring, og på nogen måde har tid og lyst til at sparre med mig omkring hvordan jeg får ce godkendt mine lamper, så hører jeg meget gerne fra dig

På forhånd tak  

med venlig hilsen

Tue Lundberg

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nord,

Vi kan udfører lamper i metal og træ  i Polen udelukkende eksport til Danmark.

Vi har professioneller kontakter i DK der udfører CE Godkendelsen til en god pris.

Derefter er det optil dig og producenten om, at fordele ansvaret.

Vi er igang med en kunde fra Amino, som skal have leveret deres nye desing lamper i næste måned, så det kan lade sig gøre.

Hvis du stadig er interesseret, kontakt Nordmet, email

CW@NORDMET.PL

Mange Hilsener Christian

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)