Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp jeg har lige modtaget en "trussel" på mit forum?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

dahl1:
Jeg forstår bare ikke hvis trustpilot må have alt stående, og et forum ikke må?

Det må et forum også gerne, men fx akvariefisk-dk kan have valgt det fra af egen fri vilje.

Det kan jo være at de ønsker et neutralt forhold til både kunder og butikker?

mvh

Lars Kristensen

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dahl1

Er du en konkurrent til ham der skriver den trussel til dig? Du skriver at du sælger lidt rejer og sådan - det lyder ikke som noget specielt stort forehavende og ikke umiddelbart som en konkurrent.

Jeg er enig i, at det er et problem, hvis du har et forum på din webshop, som vil blive indeksereret på google og komme frem i forbindelse med søgning og markedsføring af din webshop og dermed og kritikken af din konkurrent (hvis det virkelig er det).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

dahl1:

Men det ville også være ok, hvis et blot var en infoside om opdræt af akvariefisk, rejer osv.., samt mit forum?

Lige i øjeblikket har jeg f.eks droppet alt salg!

 

Det største problem jeg ser er, at jeg ikke kan vide om medlemmerne taler sandt? Men akvariefisk salg i danmark, er noget rådden nogen steder. Så jeg synes jo også det er godt, at sådan tilfælde kommer frem.

 

vis før har været salg og ingen kan vide om du vil starte igen kun dig men vis har haft webshop vil de fleste se dig som en konkurrent

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun haft en annonce på min hjemmeside da jeg byggede den op, men det har kun været lidt privat salg af et overskud. Men der er intet erhverv over den.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)