Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør vi Aminos IT-område fedt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai,

Du får svar fra leveren.

Frisch:
I samarbejde med DELL er vi i gang med at udvikle et vidensunivers med fokus på IT-løsninger.

Det er fis. De kunne/burde lave det samme for alle kunder. I samarbejde med Dell er Amino igang med at udvikle en salgskanal.

Frisch:
I første step har vi lavet en nem adgang til at kunne chatte med en ekspert fra DELL omkring IT-løsninger. Du kan hente drivere og downloads hvis du allerede har en DELL computer.

Hvorfor i alverden ville jeg købe en Dell hvis jeg ikke kunne dét uden Amino? Kan man ikke hente drivere til Dell pc'ere?

Frisch:
Få 600 kr. i rabat på en DELL PC samt 6. mdr. Amino Plus abonnement

Det er fair nok.

Giv mig rabat på Dell og sørg for Amino har et problem, hvis Dell snyder mig. Eller bedre: Drop de 600 kroners Amino-rabat og sørg for Dell får problemer med Amino, hvis jeg købte en Dell pga Amino men giv mig stadig plus-abonnementet.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Vi har 7 samarbejdspartnere på Amino hvoraf DELL er en af dem. Du kan hente deres drivere direkte fra deres hjemmeside. Vi har bare gjort det nemt at hente dem direkte fra Amino fordi erfaringen er at det er en af de ting som kunder gerne nemt vil have adgang til.

Jeg kan ikke se hvad galt der er i at DELL giver Aminos brugere en ekstra fordel ved en ekstraordinær rabat på 600 kr.

Vi har skabt et miljø hvor det er blevet nemt at komme i kontakt med DELL både hvis du ønsker at købe en computer men også hvis du allerede har en DELL computer.

For DELL og Amino er det her et pilot-projekt. Vi prøver det af og får nogle erfaringer med det. Det fede ved jer Amino'er er at feedbacken er ærlig og kan bruges konstruktivt. Når man driver et community så bliver intet gemt og alle har mulighed for at komme til orde. I sidste ende drejer det sig om hvorvidt Aminos brugere føler at vores partnere skaber værdi for dem. Det uanset om det er DELL, Google, DANA eller en af vores andre samarbejdspartnere.

Nicolai

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Tak for svar

Frisch:
For DELL og Amino er det her et pilot-projekt. Vi prøver det af og får nogle erfaringer med det. Det fede ved jer Amino'er er at feedbacken er ærlig og kan bruges konstruktivt. Når man driver et community så bliver intet gemt og alle har mulighed for at komme til orde. I sidste ende drejer det sig om hvorvidt Aminos brugere føler at vores partnere skaber værdi for dem. Det uanset om det er DELL, Google, DANA eller en af vores andre samarbejdspartnere.

Og det er så her jeg siger, at de 600 kroners forskel er ingen forskel. 

Hvis Amino står inde for Dell og jeg med mit køb får et plus-medlemsskab, så er jeg sikre på i mener jeres samarbejde alvorligt. Hvis man kan få 600 kroners rabat på en 'amino-signup' så tror jeg man betaler 600 kroner for meget for Dell generelt (hvis man ikke er signed up på Amino)

Angående DANA så er det langt fra min virkelighed, så jeg ser det som markedsføringskroner til Amino mens jeg i forvejen ser Dell som billige/discount, men dermed ikke nødvendigvis dårligere af den grund.

Min pointe er, at Dell kan droppe 600 kroners rabat og speciel Amino-download side. Amino skal bare 'love at jeg får en bedre sikkerhed hvis jeg køber en Dell gennem jer :-) Dermed bliver det Amino og dig, Nicolai, der garanterer for kvaliteten. På det grundlag burde i lave samarbejdsaftalen :)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)