Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young Inc., snart på gaden!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey nikolaj

smid lige en pm, tror jeg kan dække handelsskolen, gymnasiet i herning samt AU-HIH og teko centret, med hensyn til uddelingssteder..

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian.

 

Mange tak for dit tilbud - Det bliver under alle omstændigheder først relevant i næste udgave (d. 1/9) - Vi arbejder på lidt forskellige distrubitionsmuligheder.

 

Tak for det Brian, har lige noteret det.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
@ Nikolaj & Co,

Tillykke med det nye magasin  - så det først nu via en omtale i Berlingeren/Buisness.dk - er ikke længere altid opdateret med Amino.....Surt at man er for gammel til at tilhøre målgruppen - bladet ser rigtigt appetitteligt ud - og en god forside er da næsten fuldendt

Held & Lykke fremover - håber jeg får fingrene i det et elller andet sted

Martin
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,



Tak for din tilbagemelding!

Ja vi har faktisk fået det tilbage fra trykkeriet i dag og må sige at
det lever op til vores forventninger og mere til. Selvom du måske ikke
lige tilhører målgruppen, er jeg sikker på at du vil finde nogle af
artiklerne rigtig interessante.

Hvis du skriver mig en PM med en adresse, vil jeg gerne sende et eksemplar til dig. Ellers kan du også finde det i Bog&Idé!

/Mads


Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Så lykkedes det mig at se bladet in person :-) Havde et hyggeligt møde med Mads, hvor jeg fik lov til at bladre igennem det nye magasin. Det duftede dejligt af frisktrykt offset og se faktisk helt professionelt ud !

Stor ros til grafiker samt redaktionelle medarbejdere! Hvis bladet en dag får stor pondus, vil jeg tro, at der er stor mulighed for at kunne påvirke det politiske liv også her igennem.

Jeg glæder mig til at læse bladet - selvom jeg nok ikke er målgruppen, så er det da stadig interessant at kigge med over skulderen :-)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

 

Tak for de fine ord - Nu nærmer dagen sig - Tirsdag ligger magasinerne på skolerne, og man kan læse det online:-)

 

Husk også vores lille konkurrence. Hvem kan ikke bruge kondomer hvor der står Young Inc. på?

 

Rigtig god weekend!

Fra København K
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 55
Fra  FindersKeepers Webshop Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt blad i har fået stablet på banen, dybe og gode artikler – spændende læsning.

Det ser også ud til at har været flittige med hensyn til annonceringen og fundet annoncører der virkelig rammer jeres målgruppe.

Jeg har desværre kun haft lejlighed til at læse den digitale udgave, som er flot lavet – lige med undtagelse af jeg ikke kunne læse første del af artiklen om engodsag.dk på side 14 pga. den røde baggrund (den kan også bare være det er mig der skal have briller)

Anyhow – tillykke med det, håber kvaliteten forbliver så god i fremtiden.  



Venlig Hilsen
Rasmus Edlund

Stedet for det mest inspirerende design

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)