Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler viden til styring, markedsføring m.m. af brugerstyret hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Jeg mangler viden og råd om styring, markedsføring, m.m. af en "gratis" brugerstyret hjemmeside.

Der er så mange hjemmesider om at få succes med en e-shop, men jeg synes ikke jeg kan finde noget til brugerstyret hjemmesider, som Facebook, datingdk, amino, m. f.

Jeg er nemlig ved at udvikle en hjemmeside, hvor jeg gerne vil have flere bruger på.

- Hvordan markedsføre jeg sådan en hjemmeside?

- Hvilke forholdsregler man skal være tage ved udviklingen af sådan nogle hjemmesider.

- Har I links til nogen hjemmesider der kan hjælpe mig i denne sag?

/Kristian

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skulle markedsføringen være anderledes, fordi hjemmesiden er brugerstyret? 

Jeg ville gå mere op i hvad hjemmesiden handlede om, end hvordan den blev opdateret, når jeg planlagde min markedsføring. 

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Tilmeldt 17. Aug 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

For vi har ikke ret meget content tekst og billeder som vi kan bruge til SEO.

Vi kan selvfølgelig betale i dyre domme for Adwords og bannerreklamer. TV reklamer m.m.

Men jeg vil gerne have en mere billigere metode på at få flere bruger til vores hjemmeside.

Jeg selv er lidt ude i at have en facebook side som en slags online blog som Google Bots så kan søge lidt i.
Og evt. en youtube video?

Forstil dig at du har et produkt som dating.dk og du ikke har et budget som deres. Hvad ville du så gøre?

Håber det kunne hjælpe til forståelsen af hvor jeg vil hen med dette emne ;-)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Byg dog dine egne informations sider under dine kategorier. Du kunne skrive en side om emnet. Når du har gjort det, går du igang med linkbuilding ind på denne kategori. Hvis det er et dyre forum skriver du artikler og lægger på blogs og linker ind på den side du har skrevet. Giver det mening?

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg forstår stadig ikke rigtig, hvad problemet er. 

Brugergenereret content egner sig da fremragende til SEO. Tænk på hvor ofte man ender på et forum eller lignende, når man googler noget. I får vel en masse content efterhånden som brugerne begynder at generere. 

Jeg vil nok fastholde, at I skal tage mindre udgangspunkt i, om siden er brugergenereret eller ej og mere i indholdet på siden, når i planlægger jeres marketing

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Tilmeldt 17. Aug 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi få faktisk ikke så meget content fra brugerene. Ok, bare en tanke: Hvordan vil du markedsfører en brugergeneret søgemaskine?

Vi må nok, som du siger, markedsfører os igennem hvad hjemmesiden kan, via fyldige beskrivelser af hjemmesiden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)