Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel mod Cybercity

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem af jer, der står og overvejer at skifte til en 20mb linje fra Cybercity:

Tilbydes det endnu ikke i din by, så LAD VÆR'' MED AT KOMME PÅ VENTELISTE!

Jeg bestilte opgraderingen for 3 måneder siden.
Jeg blev midlertidig opgraderet til et abonnement på 8mb, som koster 349 kr.
- men da jeg er på venteliste til 20mb, skal jeg betale 399 kr. - jeg skal vente endnu 1,5 måned.

Citat: "Og sådan er det BARE - det er Cybercity bestemt!!!"

Derfor kære Amino-gutter og -gutinder: Vent, vent, vent! (eller få det et andet sted)

DBH Ronni
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg kender en medarbejder der er ansat hos Cybercity og han siger selvom man køber 20 mb forbindelse får man ikke 20 mb, man kan ende med at betale for 20 og kun få 8 mb, derfor er det vigtigt at undersøge hvor langt fra centralen man selv bor, jo tættere jo højre forbindelse får man.

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er vist en meget almindelig problematik, jeg mener at have hørt at det skulle være systematisk gældende for alle internet udbydere.
Personligt ved jeg at min 2 mbit hjemmeforbindelse "kun" svarer til en 1.7mbit. Det er så en forskel som er til at levet med. Men mon ikke  problematikken er mere udpræget for brugere som ligger længere væk end mig?!

Peder

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fullrate har en smart feature på deres side, hvor den allerede ved tilmelding tester hvor langt du bor fra centralen og om de derved kan levere det produkt du ønsker...

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
1.100 m fra centralen. Er det så realistisk at jeg får de fulde 20mbit?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Ronni - Har de tydligt oplyst dig at det koster ekstra at komme på ventelisten, i så fald ser jeg ikke noget problem i det? I så fald har du jo mulighed for at sige nej tak, ligesom hvis du finder et produkt i en butik du synes er for dyrt :)

Derimod forstår jeg ikke hvorfor de forlanger ekstra for at stå på en venteliste
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det har de ikke oplyst ved bestilling.
Følgende er fra hjemmesiden:
--
Nye kunder får op til 20 Mbit/s med det samme. Er du allerede kunde hos
Cybercity, starter du med en 8032/768 kbit/s forbindelse, da det tager
tid at øge hastigheden på din eksisterende bredbåndsforbindelse. Senest
i slutningen af juni måned vil du som eksisterende kunde også få
hastigheder op til 20480/1024 kbit/s. Du får nærmere besked om den
præcise opgraderingsdato pr. brev.
--

Jeg kan sagtens skifte, men har nu allerede betalt 3x50 ekstra + skift af abonnement på omk. 200 kr.
Jeg har flere gange kontaktet dem... først prøvet 4 gange over telefon, hvor de var umulige at komme igennem til (lagde på efter 15-20 min.).
På mail får jeg det korte svar:
"Vi er igang med at klargøre centralen til ADSL2, og du vil overgå til 20mb så snart det er muligt.
Det abonnement vi levere til dig er et 8mb abonnement, så vi kan desværre ikke kreditere differencen."

Og da jeg på mail stiller mig uforstående for de ekstra 50 kr, skriver de:
"Dette er fordi du har et abonnement der automatisk vil blive opgraderet til de 20 mb."

Jeg ender altså med at betale 5x50 kr. for at "automatisk" blive opgraderet!!!

Det er simpelthen utroligt...

Dbh Ronni
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Når man handler med cybercity er det ikke altid det virker lige meget som om at de betragter deres kunder som grundlaget for deres forretning.

Da vi for snart et år siden fik kontor havde vi forudbestilt internet den måned som de anbefaler så vi var sikre på at vi kunne komme igang i samme øjeblik som vi flyttede ind. Da vi så endelig rykkede ind i lokalerne viste det sig at cybercity havde få vores bestilling væk så måtte vi lige vente en måned mere.

Jeg har desværre et indtryk af at det er lidt en sørgelig tendens at servicen går i den retning efterhånden som virksomheden bliver så stor at den enkelte kunde ikke har nogen reel betydning. Jeg har en hel række af dårlige erfaring med meget store firmaer, men det vil nok blive for omstændigt at komme igennem dem alle samme lige nu.

Peder

P.s. 15-20 min. Hvis jeg engang kom igennem til den på så kort tid så vil jeg da blive ovenud lykkelig. Har en gang prøvet at side i kø i over en time.
Hvis du virkeligt mener det der med at du vil i kontakt med dem, så skal du nok sætte lidt mere en 20 min af til projektet. Men så kan man jo altid surfe amino i mens man venter.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Ronni - Så er vi helt enige om at det er noget svineri :)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
damn.. og jeg ville faktisk bestille en cybercity linie til vores kontor .. men det kan jeg da godt se er lidt en satsning.
Det lød ellers flot med 20mbits.. men 1 times ventetid på at få supporten i røret.. det er sgu da lige i overkanten.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)