Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du programmere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en person, som kan lave brugerregistrering på et allerede designet/delvist programmeret site.

Sitet formidler brugte studiebøger mellem sælger og køber. 

Registreringsdelen skal fungere mere eller mindre som på pensum.dk. Dog kan vi sammen tale om, hvilke moduler der evt. vil kunne skæres af.

Hvis du har ekspertisen og interessen, hører jeg gerne fra dig med et ca. bud på, hvad det kommer til at koste.

Vh.

Kim Petersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Petersen:

Hej Aminoer

Jeg søger en person, som kan lave brugerregistrering på et allerede designet/delvist programmeret site.

Sitet formidler brugte studiebøger mellem sælger og køber. 

Registreringsdelen skal fungere mere eller mindre som på pensum.dk. Dog kan vi sammen tale om, hvilke moduler der evt. vil kunne skæres af.

Hvis du har ekspertisen og interessen, hører jeg gerne fra dig med et ca. bud på, hvad det kommer til at koste.

Vh.

Kim Petersen

Hej Kim..

Jeg kunne godt være interesseret i at hjælpe dig med opgaven.. Det er lidt svært at give et bud, da det kommer an på hvor langt programmeringen af siden er kommet.. Skriv en e-mail til mig på (andreas.seierup(a)gmail.com), så vil jeg meget gerne hjælpe dig.. 

Med venlig hilsen
Andreas Seierup  

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en mail til azddinb (a) gmail.com med fulde opgave beskrivelse, så kan jeg komme med et billigt bud på en professionel løsning :-)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 26
Fra  media2impress Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg vil også meget gerne komme med et godt bud på opgaven. Du er meget velkommen til at fange mig på jacob [at] m2i.dk med oplysninger om opgaven (nuværende platform, database osv.), så skal jeg nok give et rigtig godt tilbud.

Med venlig hilsen

Jacob Buus
m2i

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilket programmeringssprog og database brnyttes ?
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ASP, kan det passe?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)