Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BackMeUp.dk up and running - Har brug for feedback (Ris/Ros)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nordborg
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Så er tiden kommet til, at jeg kunne tænke mig noget ris og ros. På mit site BackMeUp.dk

Hvad synes i kunne være bedre, hvad kan i lide, hvad kan i ikke lide, mm.

Al ris og ros bliver taget med kyshånd.

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Taget i betragtning at det er en backup-side, og dermed skal vise "tryghed", så synes jeg du bruger aaaalt for mørke farver.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt synes jeg sidden er en smule for mørk..

Samt lidt mere information ville være super.. Når man kommer til forsiden ligner det jo som alle andre shops der findes derude, og man skal lige bruge nogle sekunder på at finde ud af hvad det hele handler om..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre siger, så er siden ret mørk. Men ellers en pæn side - med undtagelse af én ting. Synes selve logoet skiller sig meget ud. Den røde farve passer ikke helt ind - det samme med selve skrifttypen.

Nu prøvede jeg bare lige noget hurtigt i photoshop, men, personligt ville jeg nok lave noget i stil med dette til logoet:

http://ngised.net/backup/backmeup-site.jpg
(tog lige et screenshot og smed det ind på siden)

Du er desuden velkommen til at bruge det, hvis du har lyst.. :)



Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Farven generelt 

For mørk siden og oveni grå tekst farven ovenpå sort baggrund vælge hvid derved lettere at læse teksten

Intet rigtigt i øverste banner på siden kun sort 

Teksterne 

korte tekster mangler h1 overskrift om emmet 

lange tekster mangler h1 overskrifter og under overskrifter  eksempelvis  betingelsen siden meget tætskrevet og der er ingen underoverskrifter derved let at læse teksten hurtigt end det ellers kunne med overskrifter.

H1 overskrift 1 stk hver side

Under overskrift h2 h3 h4 det op deler siden i vigtighed og gør siden overskuelige, der kan være flere på en siden.

kontakt siden

Sæt der gerne cvr nummer og telefon nummer det skaber troværdighed.

Interne links struktur 

Hvad betyder ord = Online Backup , sådan ord hver gang nogle ord alle ikke forstår linker du til siden der omhandler dette ord , det skaber både viden på siden og en mere søgevenlige side, husk start med h1 på den side der omhandler dette her kerne ord som du linker fra din side hver gang det nævnes på siden, du kan lave det som blog indlæg eller som wiki side som på amino.dk 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nordborg
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander: Er det noget du evt. kan komme med et bud på hvordan du ville lave den hvis det var? Altså bare et udkast. Og hvis det er noget du kan lave for en fornuftig pris, kan vi måske finde ud af noget.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Du fleste folk (det gælder både private og firmaer) er rimelig "ømme" overfor deres data. Du bør gøre noget mere for at forklare, hvorledes du opbavarer folks data og hvordan du sikrer dem mod at "falde i forkerte hænder" og hvordan du i det hele taget sikrer data (ligger de i et bombesikkert betonhul 40 meter under jorden? Bliver der taget yderligere backup hos jer på f.eks. tape eller lign.?  Opbevarer du data på flere lokationer? Opbevares data udelukkende i DK eller i udlandet? etc.). Sådan nogle ting er i hvert fald noget af det vi kigger på, når vi rådgiver vores kunder omkrinmg backupløsninger.

dbh
Kenneth

 

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian..

Jeg ville gerne, men jeg er desværre fuld optaget med grafiske opgaver.. Jeg skrev kun i denne tråd idet jeg holdte en pause :)

Hvis det er kunne du jo oprette en opgave på freelancer men en beskrive hvad du søger og hvor meget du vil betale, der er sikkert nogen som vil slå til..

Held og lykke med det..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fragt ? væk med det

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)