Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antipiratgruppen får ung mand (Amino bruger) anholdt på grund af 1000 stk musik numrer

Side 12 ud af 25 (246 indlæg)
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Læren er vel, at hvis man ønsker at køre for stærkt, så er det dumt at køre i en selvlysende bil med hornet i bund....

LOL ja!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperlh:

jeg undrer mig bare over at det er DET politiet bruger deres energi på, faktisk lettere provokeret af at man gider jage en slags tyv, men ikke en anden slags tyv, det giver ikke mening.

Der er lavet en anmeldelse, og så har politiet vel også vurderet, at her var sandsynligheden for at fange synderen større, ned ved et ganske normalt indbrud. For der kender de fleste vel sandsynligheden, med undtagelse af, når indbruddet er sket ved den pågældende. For så ser folk igen helst, at politiet bruger hele styrken på at opklare den forbrydelse, som har ramt dem...
Politiet gør tydeligvis aldrig noget rigtig, når man spørger borgerne, hvilket er skræmmende...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Politiet gør tydeligvis aldrig noget rigtig, når man spørger borgerne, hvilket er skræmmende...

Ikke sikker på du har ret, jeg tror de fleste er klar over at politiet håndhæver loven med det fokus politikerne sætter, og skal beklage hvis det har fremstået som om det var politiet som sådan jeg jagter, jeg skælder ud på de politikere der ikke formår at give politiet de nødvendige ressourcer og som i min optik skaber nogle syge prioriteringer. Der er dags dato lukket politiforlig, hvor man vil bruge 28 mio. kroner på videokameraer ved grænsen, hvor herre bevares!!!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperlh:
synes bare den diskussion er rasende uinteressant, jeg undrer mig bare over at det er DET politiet bruger deres energi på, faktisk lettere provokeret af at man gider jage en slags tyv, men ikke en anden slags tyv, det giver ikke mening.

Politiet skal altså ikke gå efter når der bliver begået kriminelle handlinger påvist på nettet?! Der er endda en gruppe forurettiget, som har sendt screen caps med beviser, som jeg har forstået det. Det giver ikke mening at de ikke skulle reagere der.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Jeg synes godt nok der er mange som er lige lovligt hellige i denne debat. Skal jeg virkelig tro på i aldrig har downloadet et musiknummer med Kazaa, Napster eller Torrent? I har aldrig streamet en boksekamp eller fået et pc spil på en brændt cd dengang det foregik?

Sorry, men den køber jeg ikke!

Og lad os lige for en god ordens skyld slå fast at det ikke er tyveri at kopiere. Ved tyveri tager du noget som ejeren så ikke kan få glæde af, men det sker jo ikke ved fildeling.

Sørg for at få en god advokat Halfdan, de her sager bliver ved med at være principielle. Jeg er sikker på du vil kunne få støtte fra diverse organisationer.

Det handler jo ikke om alle os andre, gør du noget ulovligt må du være parat til at tage straffen, det gælder Halfdan og alle de andre herinde. Det er jo bare et spørgsmål om du bliver opdaget. 

Downloading af patententeret musik og film er direkte tyveri, og du skal da godt nok være en klovn for ikke at kunne se det. Og fordi du sidder bag en skærm, skal det ikke være mindre strafbart. 

- Specielt hvis du er iværksætter

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad der ligger af beviser i den konkrete sag, men jeg tillader mig blot at undrer mig over prioriteringen af denne sag, på et tidspunkt hvor der er tonsvis af andre relevante ting politiet kunne kaste sig over, så vælger man at sende to betjente fra fyn til Århus for at beslaglægge 50 film og en computer, og vil tro sagen ender med et bødeforlæg, det synes jeg ikke hænger sammen.

Der er ingen tvivl om sagen, der er handlet ulovligt, og der erkender skadevolder endda, og derfor er politiet i deres gode ret til at forfølge sagen, derom ingen tvivl, jeg er bare uenig i at politiet, når man i forvejen mangler ressourcer, skal bruge tid på den slags, jeg så gerne at de stoppede nogle flere spritbilister, fangede nogle flere pædofile eller noget ligende.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kom fart på debatten:)

Om han skal straffes eller ej, det syntes jeg ikke man kan diskutere, han har brudt loven.

Men han tager altså sin telefon når politiet ringer, der var ikke nogen grund til at sprede historien på hans studie på den måde, før beviserne er lagt på bordet. Han oplyser dem alle ulovligheder der er begået og bliver (hvis det passer) så beskyldt for en masse andet.

Tag nu bare mandens harddisk og find ud af hvad der skal gives i bøde - han har ikke slået nogen ihjel eller slået nogen, sagen er ret ligetil. 

Han er igang med en uddannelse, tror samfundet er bedre tjent med at han fortsætter den og tager sin bøde. Hvor høj den skal være, må dem han har stjålet fra, så finde ud af.   

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

S.H:
Downloading af patententeret musik og film er direkte tyveri

Det er faktisk ikke på nogen måde muligt at være uenig i, som Rosenstand skrev et sted er der ikke forskel på det og så stjæle en cykel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jesperlh:

Jeg ved ikke hvad der ligger af beviser i den konkrete sag, men jeg tillader mig blot at undrer mig over prioriteringen af denne sag, på et tidspunkt hvor der er tonsvis af andre relevante ting politiet kunne kaste sig over, så vælger man at sende to betjente fra fyn til Århus for at beslaglægge 50 film og en computer, og vil tro sagen ender med et bødeforlæg, det synes jeg ikke hænger sammen.

Jeg forstår ik dig og evt andre, som kan påstå politiet spilder kræfter på sagen, når du ik engang kender sagens indhold? Du har hørt en side af sagen, men med alt det der er sket i dag, så skulle det ik undre mig, at Halfdan har haft svært ved at overskue det hele, og måske overset noget eller mangler at fortælle noget (ik bevist)...

Så hvordan du kan vurdere, at denne sag er spild af tid i forhold til andre, det fatter jeg brik af... Sorry!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jeg forstår ik dig og evt andre, som kan påstå politiet spilder kræfter på sagen, når du ik engang kender sagens indhold? Du har hørt en side af sagen, men med alt det der er sket i dag, så skulle det ik undre mig, at Halfdan har haft svært ved at overskue det hele, og måske overset noget eller mangler at fortælle noget (ik bevist)...

Så hvordan du kan vurdere, at denne sag er spild af tid i forhold til andre, det fatter jeg brik af... Sorry!

Det er klart at hvis det viser sig at han har distribueret ulovligt til 1000vis af danskere er det en ganske anden sag, men med foreliggende materiale har jeg svært ved at se logikken i brug af manpower, og tillader mig at være pissed over at man jager simpelt tyveri, som det jo dybest set handler om, i nogle tilfælde og ikke i andre, det er ødelæggende for borgernes tro på systemet at alle tyverier ikke behandles ens.

Side 12 ud af 25 (246 indlæg)