Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel/webshop. Er det muligt at fjernstyre en webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg er i de indledende forberedelser til webshop + engroshandel, og i den forbindelse er jeg interesseret i at høre om andres erfaringer med lagerhotel med pick & pack.

Er det nødvendigt – praktisk at være geografisk tæt på sin udbyder af pick & pack løsning.?

Jeg ved at selvfølgelig fjernstyrer man sin webshop fra distance, selvom lagerhotellet skulle ligge i umiddelbar nærhed.

Men vil det tit forekomme at man bliver tilkaldt for at tage stilling til noget?

Eller kan man teoretisk fjernstyre sin webshop fra evt. udlandet, bare man har en online-forbindelse.?

P.S Til eventuelle udbydere af pick/pack lagerhoteller som skulle svare (gerne), så handler det om overvejende langtidsholdbare fødevarer.

Så nødvendige tilladelser skal være på plads.

Tak for respons!

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Vi bruger lagerhotel med Pluk og Pak. Det kører 100%.

Lageret ligger 300+ km herfra. Har ikke oplevet ulemper ved det.

Desuden sparer vi en del penge og frigør meget tid, så vi kan bruge krudtet på andet end at pakke :-)

Vi er desuden aldrig blevet tilkaldt. Alt ordnes over mail og tlf.

Vi betaler for:
Modtagelse af varer og optælling (indgående varer på lager. (timepris)
Leje af palleplads/hyldeplads.
Pluk og Pak, samt emballage.
Porto
Og så evt. lageroptælling. (timepris).

Vores lager ligger i Sverige (men dansk firma). Alligevel er der dag-til-dag levering. Dog skal kunden have bestilt før kl 13.
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

SpiritofEnterprise:

P.S Til eventuelle udbydere af pick/pack lagerhoteller som skulle svare (gerne), så handler det om overvejende langtidsholdbare fødevarer.

Hej SpiritofEnterprise,

Det er ikke nødvendigt at komme på lageret vedr. pick and pack... Normalt kommer vores kunder kun når de afholder status - Altså for at tage stikprøver osv.

Hvis der skulle opstå spørgsmål vedr. en vare eller andet, tager vi som reglen et billede, og sender dette til kunden. Alt kan klares pr. telefon, mail osv. i dag... Men vi har selvfølgelig altid en kop kaffe klar, hvis man skulle kigge forbi sine varer.

Vi har alle de fornødne certifikater i ordren, også vedr. fødevarer, og du skal være mere end velkommen til at kontakte mig, for et uforpligtigende tilbud.

Med venlig hilsen

Ulrik... www.sampak.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spirit

Ja det er selvfølgelig muligt.

Geografien er ikke afgørende som der også er beskrevet tidligere.

Vi driver et stort lagerhotel, og har en del Webshop kunder, som sender både privat, erhverv og engros - eller en blanding af det hele.

Vi har tilladelserne til at opbevare langtidsholdbare fødevarer :-)

Du kan skrive til mig på runek@bsl.dk

Mvh Rune Krogh

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni -- kan du fortælle mig hvem du bruger, er i gang med at prøve at finde den rigtige logistisk partner til min kommende webshop, og Sverige kunne klart være en mulighed. Eventuelt som privat besked hvis du helst vil det. 1000 tak for hjælpen!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

Har du mulighed for at sende mig en besked m navnet på dit lager i Sverige, tak? Mvh Pernille

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)