Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indberetning af moms - gebyr??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle have indberettet moms for to dage siden, og har fået en mail om at jeg får pålagt et gebyr på kr. 865,- hvis ikke jeg gør det snarest. Nogle der ved om det gebyr kommer på hvis ikke jeg gør det inden kl. 24 idag eller tror I det kan vente til imorgen inden kl. 24.00. Problemet er, at jeg befinder mig i Lissabon og er kommet afsted uden nem-id og regnskabsoplysninger, som jeg først får adgang til imorgen.

På forhånd tak!

Lone

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm..svært at sige, hvornår SKAT kører opdatering.

Men du må jo tage chancen, og så på mandag forklare dit dillema til SKAT.

 

MvH

Peter

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone :

Jeg skulle have indberettet moms for to dage siden, og har fået en mail om at jeg får pålagt et gebyr på kr. 865,- hvis ikke jeg gør det snarest. Nogle der ved om det gebyr kommer på hvis ikke jeg gør det inden kl. 24 idag eller tror I det kan vente til imorgen inden kl. 24.00. Problemet er, at jeg befinder mig i Lissabon og er kommet afsted uden nem-id og regnskabsoplysninger, som jeg først får adgang til imorgen.

På forhånd tak!

Lone

Snarest kan man vist godt kalde indenfor 2 hverdage, så jeg ville ikke gå i panik. Men en anden gang kan evt. indberette tidligere og så sætte netbank til at lave overførslen på forfaldsdato, så kan du i sindsro rejse og nyde turen Smile

Men det er da en udstrakt service fra Skat, troede de var meget strikse med det gebyr.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)