Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har verdens tungeste linkkatalog lige fået bask af Google?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Den viser det samme hos mig.

Simon

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg håber dmoz ryger af helvede til... fatter ikke at google gider bruge tid på at kigge den vej. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den viser PR 8 hos mig. Så jeg får ikke samme resultat.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Hvornår har i sidst brugt DMOZ...?

Første gang i dag i lang tid, da deres søge resultatet ikke er ret stort , bruger jeg google når jeg søger efter noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:
Jeg håber dmoz ryger af helvede til... fatter ikke at google gider bruge tid på at kigge den vej. 

Jeg er til dels enig. Jeg tilmelder dog stadigvæk alle nye projekter til DMOZ - men det er langt fra alle, der bliver optaget. DMOZ har stået forholdvis stille i mange år efterhånden, og der florerer rygter om korruption og lignende, så i forhold til SEO kan det se ud til, at DMOZ er en "død sild".

Lars Bachmann har blogget om emnet: Hvad koster det at komme på DMOZ.org?

Google's Matt Cutts har nævnt, at DMOZ ikke har den samme relevans som tidligere, men han afkræfter dog ikke (helt) at Google stadigvæk lægger vægt på DMOZ: ">Why is Google still taking notice of DMOZ?

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det altså ret normalt at der i en periode ved PageRank opdateringer, er en del uregelmæssigheder.

Peter Skouhus:
Hvornår har i sidst brugt DMOZ...?

Igår.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon Google har basket dmoz så meget at man måske lige frem aktivt skal arbejde på at fjerne sine links?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperlh:
Mon Google har basket dmoz så meget at man måske lige frem aktivt skal arbejde på at fjerne sine links?

Det kan jeg i hvert fald svare definitivt nej til. 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperlh:

Mon Google har basket dmoz så meget at man måske lige frem aktivt skal arbejde på at fjerne sine links?

Nu har siden stadig en PR8 - det har nok været en midlertidig fejl. Google vil da ALDRIG straffe links som er i dmoz - forestil dig knap 5 millioner sider der bliver straffet, fordi de står i et af fortidens store spillere :-)

Jeg skriver fortiden fordi, det tager op mod flere måneder at blive godkendt, og der er snak om netop korruption og meget andet. Jeg tror ikke det har ret meget at sige i forhold til at rangere godt på Google mere, og jeg håber også som mange andre, at værdien bliver taget helt fra dem.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)