Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Carpool Norge - pendler community i Norge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Carpool Norge

Vi har prøvet dette før, så er i søde og navigere lidt rundt, vurdere design/layout og måske snuse lidt til databasen ved at oprette en hurtig profil (no strings attached - no spam intended)

Alt kritik er god kritik

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har lige taget et kig på websitet, dog uden at oprette en profil.

Navigationen synes jeg fungerer glimrende, jeg mister ikke overblikket over hvor på sitet jeg befinder mig, og det er et klart plus.

Designet synes jeg også er helt fint. Den grønne farve er meget grøn, men når den ikke er i større mængder end nu, så går det fint. Til trods for at der er reklamer på siden, så synes jeg ikke det er overvældende eller stjæler fokus fra sitets indhold, så det er godt.

Jeg synes det er fint med de 4 billeder der skifter på forsiden, men jeg synes ikke der er nogen grund til at have de 4 små billeder nedenunder det store. Det er bare fyld og tjener ikke noget formål i mine øjne. Og så skifter billederne lidt for hurtigt, synes jeg.

Når jeg klikker mig videre til undersiden "Alt om carpooling" er der bare links til 4 af de 5 punkter som også er i dropdown-menuen. Det får siden til at virke ufærdig. Få hellere noget tekst ind på siden i stedet for bare links. Jeg synes også sagtens, at punktet "Presse" kunne få et menupunkt for sig selv i stedet for at lægge under "Alt om carpooling".

På de forskellige undersider balancerer indholdet ikke. Se om ikke du kan få fyldt noget mere tekst på, sådan at teksten fylder lige så meget som boksene til højre og venstre. Og de steder hvor der er mere tekst, så fyld gerne nogle flere bokse ind.

Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal foretage mig som det første, når jeg besøger siden. Som tilbagevendende besøgende kan jeg godt se, at det er meningen at man logger ind. Men som helt ny bruger, hvor vil du så helst have mig hen? Det synes jeg ikke er helt klart.

En sidste ting på forsiden - boksen hvor man kan donere penge ligger og flyder uden for tekstområdet, og det ser ikke pænt ud. Jeg har tjekket det i firefox, explorer og chrome, så det burde ikke være noget browserspecifikt.

Venlig hilsen,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for udfyldende besvarelse :) Ser jo ikke helt dårlig ud...

Der er hold i det du siger, og meget er det har jeg også selv været i tvivl om. Siden er i beta, så indhold er ikke fuldendt. Så må til at forfatte lidt godt fyld.

Og så er det jo bare at forske lidt videre i hvordan jeg får formidlet budskab og hensigt på forsiden 

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)