Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken software bruger i til Youtube præsentationer/animationer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil gerne til at lave nogle online præsentation til bl.a. youtube og andre medier...

Forestiller mig noget i stil med flash eller andet hvor man kan animere forskellige billeder og visuelle virkemidler frem....

Kan se mange bruger PowerPoint og så recorder det... men at de giver de lidt trælse traditionelle "blå" tekst præsentationer man ser på Youtube.... og de fanger jo ikke ret længe...

Er der nogen software (gerne open source) gerne med lydspor som er til at gå til uden en voldsom stejl indlæringskurve? Hvad bruger i og hvordan griber i det an? 

Har søgt lidt på søgefunktion, men bruger måske forkert søgekriterie, kan ikke lige finde det jeg søger...

Håber i kan hjælpe

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flash Flash og Flash...

Det er efter min mening det lettest tilgængelige program og er ret intuitivt (især hvis man undgår de seneste 3 CS pakker - CS4, CS5 og CS5,5)...

Giv gerne et piv, hvis du får brug for hjælp.

/Jon

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jon,

Tak for post... Er der alternativer til Flash/adobe? tænker på SWISH eller hvad deb hed i sin tid.... det er jo ikke ligefrem mit hoved erhverv eller hobby... og måske lidt stejl indlæring når jeg har set Grafikere over skuldrene....

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skulle afprøve Flash først, hvis du har muligheden. Swish kender jeg slet ikke...

En klog mand sagde engang, at man skal prøve alting en gang - så ved man nemlig, hvor meget man er villig til at betale andre for at gøre det :)

Så alternativt kan du jo hyre nogen til det at gøre det.... ?

/Jon

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)