Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 kr. Tilovers om måneden jeg ikke hvad jeg skal bruge til

Side 9 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej Martin,

Alle deltagere i denne tråd synes som du, at det er underligt - her optræder anonyme investorer og investorrådgivere som begge tilbyder sig.  

Investor med 100.000 kr. der kan stilles til rådighed hver måned uden nærmere info. Om områder og forventninger og skriver endvidere dette:

Jens Møller Kristensen:

Åbenbart fordi man bor et et postnummer de fleste kun tør drømme om, ejer et hus, som en højtuddanet datalog kan kan betale renten på lånet der til, og har en hummer som privatbil og er normalt at gå i håndsyet armani jakkesæt skal man ikke tror man er mere end andre. Jeg er flink og tilbyder at give kapital til iværksættere der mangler det, da der er mange der gør, så bliverman kaldt svindler og beskyldt for scams. Nu gider jeg ikke at besvare flere indlæg da jeg føler mig sårer for man kommer med en hjælpende hånd med får en spand kolort i hoved

 

 

Jeg må tilstå at jeg også finder denne fremgangsmåde højst ejendommelig og kan derfor ikke se det seriøse i dette indlæg.
Jeg mener har man 100.000 til investering så er man vel også seriøst i sin udmelding derom – evt. som nævnt andet sted – rette henvendelse til Amino adm. for bistand med formidling til Aminoer!

 

Jeg har erfaret at gode ideer dukker op i andre klæder – derfor vær forsigtig med at slippe forretningsplaner uden sikkerhed!

Ikke underligt at folks indlæg bliver underlige !

 

Mvh

 

john sommer  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 17:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Møller Kristensen:

Er der nogen som jeg evt. Kan hjælpe med nogls forretnings ideer her inde.

Hej Jens,

Det er et fantastisk tilbud du giver disse unge iværksættere, og det vil være meget ærgerligt for alle parter, hvis det drukner i mistro og beskyldninger om snyderi og bedrag uden grund.

Jeg vil meget gerne mødes med dig, og vil også gerne stille min troværdighed på Amino til din rådighed, og på den måde verificere overfor iværksætterne, om dit tilbud rent faktisk er reelt.

Til daglig arbejder jeg med revision og regnskab, men har også erfaring med at tilknytte kapital til iværksættere via www.investorkapital.dk

Det betyder, at jeg også kan hjælpe i den fase, hvor du skal have sorteret skidt fra kanal, når det kommer til validering af de modtagne projekter. Min erfaring er, at der er langt imellem de gode projekter, og jeg forstår derfor udemærket, at du ikke kan mødes med alle iværksættere, uden at have modtaget et budget og en forretningsplan først.

At mødes med iværksættere, inden de fremsender forretningsplan og budgetter, vil simpelthen være spild af din sparsomme tid.

Var det en idé, at vi mødes i Hellerup, og herefter aftaler, hvordan vi kommer videre?

PS. Dette indlæg sender jeg også til dig som privat besked. Så har du mulighed for at besvare det udenom tråden, såfremt mit tilbud skulle have din interesse.

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sjov tråd. Folk tror han er useriøs fordi han ikke taler som en bankmand. Husk at bankmænd administrerer dem er succesfuldes penge, hvis bankmanden er heldig.

Faktisk har jeg aldrig mødt en virkelig succesfuld som taler , som folk tror succesfulde taler.

Han håbede vel på at der var nogle rigtige iværksættere herinde, men der gik mest debatforum i den.

Om han er fake , eller ej, aner jeg intet om. Men de argumenter der er , tyder ikke på stor viden om han skulle være det eller ej.

Og før i stejler , i misundelse, så husk lige at 100.000 altså trods alt ikke er SÅ meget ekstra om måneden. Det da super flot, men jeg ville mere spidse ører hvis der kom en milliardær herind, og spurgte om der var nogle der kunne hjælpe ham.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Endelig en seriøs person der ved hvad det drejer sig om og går lige til sagen udenom al person mystifiseringen. Et stort skulderklap herfra til Martin!

Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha, ha den var god, jeg tror mine ører ville falde helt af hvis der kom en milliadær herind. Jeg arbejder tilfældigvis for nogle af slagsen og de ville af flere årsager selvfølgelig aldrig bruge så meget som et sekund af deres liv herinde, det overlader de til andre. Også et stor skulderklap til Jimi for det ærlige indlæg!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

A:

"Hej, jeg har 100.000 om måneden jeg søger at investere - til gavn og glæde for begge parter. Du har evnerne og idéen. Jeg har pengene."

B:
"Det var ærgeligt. Det ser utroværdigt ud. Du har ikke udfyldt din ansøgning korrekt. Desuden kan jeg se du har lavet en stavefejl i Rubrik 308 C og ikke fået udfyldt alle de andre rubrikker før din henvendelse. Det gør dig useriøs. Har du husket at overlade den her sag til din advokat og revisor? Alternativt smide pengene i en af de endnu ikke krakkede banker."

PS: Tilføjelse til trådopretter. Prøv evt at Google noget om "Seed kapital" og "business angels" (der var en anden der var lidt inde på det også. Hvis det var mig ville jeg også søge alternative muligheder for at sikre alderdommen. Mon ikke også du kan være heldig mht din indbakken. En anden kom også med en god idé om at kigge på de konkurrencer der er for iværksættere, opfindere etc :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 21:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Skift hummeren ud med en Lamborghini. Wink

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Debatten er løbet helt af sporet - desværre.

At have 100.000 extra pr. måned er der såmænd mange der har og endnu flere, som gerne vil investere dem i noget nyt, hvor de er udsigt til afkast. De traditionelle investeringer er p.t. mindre attraktive (aktier m.v. via banker man ikke kan have den store tiltro til), så hvis en investor kan stige med på en god ide, hvor begge nyder godt af det er det jo en ren win-win.

Så jo - jeg forstår godt tilbuddet. Bevares, naturligvis kunne man ønske sig mandens navn, adresse, foto osv. men basalt set er det ikke relevant i første fase, så langt de fleste indlæg oser af negativitet og brødnid. Og at vi så lige her på AMINO skal møde den slags folk kan jo undre. Det er jo netop os AMIGOS som skal være med til at bære landet ud af kriser. 

Risiko for at miste noget som "låner" ? Tja, man kunne jo i første omgang sende manden en PB en skrive, at man har et projekt med "et-eller-andet" og så beskrive det kort uden at røbe så meget, at modtager kan stjæle, for naturligvis er der altid en risiko for det.

Men generelt er jeg skuffet over tonen - herregud, manden har jo bare skrevet at han har en lille pose penge han godt vil investere og det er såmænd fuldstændig legitimt og berettiger slet ikke evt. låntagere til at fremture med krav om at få oplyst skostørrelse og meget mere til.Hvis du har noget at tilbyde långiver, så send ham en PB (naturligvis ikke vi det åbne forum - hvor naiv kan man være) og afvent om han reagerer. Hvis han er et ordentligt menneske kontakter han dig og fortæller om i skal videre elelr om han ikke har interesse i det du tilbyder - og også det er legitimt.

Måtte han vise sig at være useriøs og end ikke svare (meget uhøfligt) så er der ikke sket noget ved det. Herregud, du har jo bare sendt en lille email uden alt for meget "hemmeligt".

Så hvis du har IDEEN så er der alt at vinde og absolut intet at tabe - som kom igang Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Hvis du ikke har et gevaldigt overskud i sinde, kunne vi godt bruge en hånd. Hvis du delvis er til "non-profit" projekter. 

Bedste hilsner,

Jonatan Sander

Side 9 ud af 11 (107 indlæg)