Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import eksport af tøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med søge nogle kontakter der har billig tøj da jeg er igang med import eksport. nogen der har nogle gode ideer eller kontakter til fabriker evt til at handle med. vil købe tøj i stor mængder men billigt.

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej xxcxx,

Først og fremmest er det vel på plads at spørge om du selv ønsker at designe kollektioner eller bare ønsker at indkøbe tøj?

Sidder på kontor med nogle folk fra Bangladesh der har en tekstil produktionsvirksomhed lokalt i Bangladesh som du kan få kontakt oplysninger på, tror ikke det bliver meget billigere end Bangladesh - selv asien er begyndt at købe tøj derfra med henblik på videresalg til vesten.

Skriv til mig hvis det har interesse.

Mvh.

Kasper Højdal

www.thought-beans.com

Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil begge del, men til start med vil jeg indkøbe tøj,. ja tak jeg er intresseret. har ikke nogen kontakter, håber de kan hjælpe mig :)

 

Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil begge del, men til start med vil jeg indkøbe tøj,. ja tak jeg er intresseret. har ikke nogen kontakter, håber de kan hjælpe mig :)

 

Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper Højdal

Jeg søger også en tekstil produktionsvirksomhed, men hvor jeg designer tøjet (lige nu er det kun kjoler) og de producerer det for mig og det skal helst være billigt. Er det noget du kan hjælpe mig med?

Med Venlig Hilsen

Samira Badran

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)