Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode idéer til www.telesvar.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Tak for hjælpen med konstruktiv kritik, feedback og nye input til min side www.telesvar.dk. Jeg har nu taget de forskellige ting op til overvejelse og rettet det jeg syntes var relevant. Det jeg savner nu, er nogle gode idéer til bl.a. markedsføring, samt idéer til "forside tekst" der hurtigt og sigende fortæller budskabet samt mit opstarts tilbud på telefonpasning.

Det skal gerne fremgå, at jeg sælger telefonpasning med beskedservice via mail og sms, IKKE viderestillings service. Jeg ser frem til feedback.

God dag på Amino!

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er faktisk pt. på udkig efter sådan en service, derfor klikkede jeg lidt rundt på siden. Det er vigtigt, tror jeg, at der står hvordan de 50 timers telefonpasning er fordelt. Jeg kan godt regne ud at det ikke er 20 timer mandag og så 10 timer resten af ugen, men et det fra kl. 6-16 alle hverdage, eller hvordan?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

priserne 

Hvad koster det efter 17.00 jeg ville i hvert fald ikke vælge en der ikke kan hjælpe mig når jeg har fri 

hvad koster det lørdag og søndage 

selvfølgelige vil du rammer nogle ved kun at til 8.00 - 17.00 med alle service virksomheder mobil service , stripper side som mig eller vis , hvad taxi , eller har vandrehjem og sådan kunne jeg blive ved du holder langt over 50% væk kun ved at tilbyde imellem 8.00- 17.00 

interne links struktur

Hvad betyder alle disse ord = Mødebooking mv. det er forskellige nogle sider hvordan det skal forstås med små forskelligeheder 

Derved lav en kort tid siden om alle måske 30 ord - 100 ord der godt kunne forklares bedre , det har amino.dk lavet som en wiki side andre laver det som en ordbog omkring disse ord , denne side linker du til hver gang dette kerne ord nævnes denne side starter med h1 omkring dette kerne ord.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback. Vi åbner for telefonpasning hver dag fra 07.00 til 17.00, 10 timer om dagen mandag til fredag. Dog skal det nævnes, at vi grundet nogle tekniske udfordringer, tager imod ordrer gældende fra 2. Januar. Vi ønsker ikke at slække på kvaliteten af vores kundeservice ej heller udstyret, derved har vi fremsat datoen.

Tanken er på sigt,at kunne yde denne telefonservice 24 timer i døgnet alle ugens dage.

Der er påregnet en administrationstid på ca. 30 minutter pr. dag til bogføring etc. hvilket sker efter kl. 17.00. Mail og sms vil blive fremsendt til virksomheden (som kvittering for opkaldet) hver gang Telesvar bliver kontaktet af din kunde, derfra kan du tage stilling til vigtigheden af dit opkald, når du har tid. Der vil kort stå i mailen eller sms'en, hvad henvendelsen drejer sig om og kontaktoplysninger. Vi svarer selvfølgelig med firmanavn, hvis du ønsker det.

Håber dette var fyldestgørende.

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback. Vi åbner for telefonpasning hver dag fra 07.00 til 17.00, 10 timer om dagen mandag til fredag. Dog skal det nævnes, at vi grundet nogle tekniske udfordringer, tager imod ordrer gældende fra 2. Januar. Vi ønsker ikke at slække på kvaliteten af vores kundeservice ej heller udstyret, derved har vi fremsat datoen.

Tanken er på sigt,at kunne yde denne telefonservice 24 timer i døgnet alle ugens dage.

Der er påregnet en administrationstid på ca. 30 minutter pr. dag til bogføring etc. hvilket sker efter kl. 17.00. Mail og sms vil blive fremsendt til virksomheden (som kvittering for opkaldet) hver gang Telesvar bliver kontaktet af din kunde, derfra kan du tage stilling til vigtigheden af dit opkald, når du har tid. Der vil kort stå i mailen eller sms'en, hvad henvendelsen drejer sig om og kontaktoplysninger. Vi svarer selvfølgelig med firmanavn, hvis du ønsker det.

Håber dette var fyldestgørende

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello,

Thanks for sharing your feedback ref. to my website www.telesvar.dk. In some point i will agree with you in your respond -but making a video on youtube of the feedback, i did not ask for...is it just for ranking your own website on search engines?.... i will be happy if you remove the video!

Best Regards

Cher V. Pedersen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)