Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Titel, hvad kalder du dig i dit firma ?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og se Aftenshowet og der er en mand som har hjemmesiden I Do Move og det er jo fint.

Men så kan man læse nederst på tv´et at der står Direktør Indifferent er man så det bare fordi man ejer en hjemmeside ?

jeg synes tit at folk misbruger en titel, for det er jo nemt at kalde sig alt fra selvstændig til økonomidirektør, man er vel lidt af hvert når man er selvstændig.

Hvor går grænsen henne ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er selvstændig og ikke har en direktør ansat, jamen så er du jo selv direktør. Jeg plejer ikke selv at skrive nogen titel, når jeg skriver med mine forbindelser.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Nicolaj siger er det helt op til dig selv, Direktør, CEO etc. kært barn mange navne Geeked

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Det fantastiske ved at være selvstændig i et lille firma, er jo at man både er direktør, bogholder, vinduespudser, dekoratør, salgschef og meget andet. Men jeg slutter altid mine mails med:

Med venlig hilsen

Marlene - Templet

Ps. synes det er lidt overdrevet at kalde sig direktør i et enkeltmandsfirma.

 

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kalder mig selv for "ejer". Synes at "direktør" er lidt for meget, når man bare er sig selv.

Det er vel også kun hvis ens firma har selskabsform, såsom ApS, A/S og lign. at man juridisk set er direktør.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit ego påbyder mig, at titulere mig selv som "Direktøren for det hele" Cool

... Ellers plejer jeg skam bare, at have mit navn og firmanavn+detaljer stående - eventuelt skrive "owner".

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det synes jeg også, et lille snekder firma, der kalder man sig typisk snedkermester, altså nede på jorden titel, men der findes sikkert en del brancher som elsker at kalde sig alt muligt fancy, som CEO i et enkeltmandsfirma Tongue Tied Det sender et helt forkert signal synes jeg.

En direktør tjener godt og bor i Holte, ikke en nystartede som tjerner lidt og bor i Rødovre.

Ps. Der bor sikkert en del "rigtige" DIREKTØRER i Rødovre Big Smile

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt alvorligt virker det en smule patetisk når folk præsenterer sig som direktør, og der kun er dem selv, men hvis man faktuelt er det rent juridisk er der jo steder hvor man SKAL kalde sig det, der hvor man "tegner" firmaet, men jeg har på mine visitkort slet ingen titel, så kan folk selv fylde ud :-)

Den bedste løsning jeg har set på enmands firmaer er indehaver, chefkonsulent og partner.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rammer du ikke netop hovedet på sømmet her - Vi forbinder en helt masse med en fin titel :-)! 

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ejer en virksomhed kan man jo godt kalde sig direktør, om det er overdrevet i en enkeltmandsvirksomhed?! - tjaeh. Det er det måske nok. 

Men men men.. Tænk på, at en titel motiverer mange mennesker! 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)