Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min cd samling værd?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:
så derfor er prisen fornuftig

Kommer an på hvem du spørger.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at prisen er fornuftig, jeg ville aldrig sælge dem for 3000 kr. så beholder jeg dem da selv.

Mange har desværre en helt forskruet forhold til hvad ting skal koste, jeg oplever tit at folk vil have 50 % uden at have set varen.

Jeg står ikke og bare skal af med dem, men når de er 99 % som nye og jeg selv har givet 100-150 stk. så er 15-20 kr. fornuftigt, du finder dem ikke billigere andre steder og der er mange rock plader som er i høj kurs :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Mads A.:
så derfor er prisen fornuftig

Kommer an på hvem du spørger.

Selvfølgelig kommer det an på, hvem du spørger. Men det er jo uinteressant. Mads sælger naturligvis bare til den, der synes, at prisen er fornuftig. Hvis Cd'erne er i tip-top stand, så skal de efter min mening heller ikke sælges for mindre end 20 kr. stykket. Det siger sig selv, at Mads ikke kan sælge sine CD'er til de helt unge, der bare stjæler musik uden at have dårlig samvittighed :;-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

God tankegang du har :-) min plan var at sælge til en som sikkert har en større samling i forvejen og som kan se ideen med at udvide med min samling, så kan personen måske kun bruge de 200 stk.? men så kan han/hun jo sælge resten videre.Sikkert med et mindre tab, men personen har fået de 200 cd`er han manglede/ønskede sig.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Mads A.:
så derfor er prisen fornuftig

Kommer an på hvem du spørger.

Selvfølgelig kommer det an på, hvem du spørger. Men det er jo uinteressant. Mads sælger naturligvis bare til den, der synes, at prisen er fornuftig. Hvis Cd'erne er i tip-top stand, så skal de efter min mening heller ikke sælges for mindre end 20 kr. stykket. Det siger sig selv, at Mads ikke kan sælge sine CD'er til de helt unge, der bare stjæler musik uden at have dårlig samvittighed :;-)

Det er da interessant for sælger, og folk der sælger ting generelt. Personligt ville jeg ikke sælge en cd-samling til en pris af under 20 kr. per stk. men på den anden side - hvis ikke jeg kan få mere for dem, og de fylder, eller jeg ikke har brug for dem, og de ligger og samler støv - så ville jeg nu nok gøre det alligevel.

Det er op til sælger, og ikke til mig - så jeg er nok lidt ligeglad, men man kan jo ikke umiddelbart bare skrive at det er en fornuftig pris, fordi - for hvem?

Anyway, god lørdag, og kommende søndag til jer alle.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Har du smidt hende ud?????!!!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)