Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billigst muligt holding årsregnskab med revision

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et holding firma med 4 posteringer hvert år.

Udbytte fra holding ejet selskab (ejer 21%) til holding.

Udbytte derefter til mig, og indbetaling af skat for dette.

Regningen fra revisoren.

 

Jeg forstår mig overhovedet ikke på regnskab, men syntes bare at de 5.000.- jeg har kunnet finde fastpris tilbud til at være forholdsvis meget. Hvis man laver det hver dag syntes jeg bare man burde kunne gøre det på en time?

Nogen der kender et firma eller person som er registreret revisor der kan gøre det billigere?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravelin.

 

Har sendt dig en PM.

 

MvH

Peter 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ravelin:

Hej

Jeg har et holding firma med 4 posteringer hvert år.

Udbytte fra holding ejet selskab (ejer 21%) til holding.

Udbytte derefter til mig, og indbetaling af skat for dette.

Regningen fra revisoren.

 

Jeg forstår mig overhovedet ikke på regnskab, men syntes bare at de 5.000.- jeg har kunnet finde fastpris tilbud til at være forholdsvis meget. Hvis man laver det hver dag syntes jeg bare man burde kunne gøre det på en time?

Nogen der kender et firma eller person som er registreret revisor der kan gøre det billigere?

Hmmm....

Den anførte pris virker meget rimelig.

Alene en fuld og korrekt kvalitetssikring (lovpligtig) tager 2-3 timer á en timepris på kr. 900-1.500, så er der ikke meget tilbage...

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tonny Skov Pedersen:
Alene en fuld og korrekt kvalitetssikring (lovpligtig) tager 2-3 timer

Det er desværre nok denne del som revisionskunder ikke forstår de skal betale for. Der er ikke mange erhverv, hvor kunderne ville acceptere at skulle betale for en kvalitetssikring, som burde være en normal del af ens arbejde.

Inden du bider hovedet af mig - så lad mig tilkendegive at jeg synes kvalitetssikringen er ok, men synes blot at revisorforeningerne i forhold til kunderne ikke har solgt ydelsen særlig godt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Tonny Skov Pedersen:
Alene en fuld og korrekt kvalitetssikring (lovpligtig) tager 2-3 timer

Det er desværre nok denne del som revisionskunder ikke forstår de skal betale for. Der er ikke mange erhverv, hvor kunderne ville acceptere at skulle betale for en kvalitetssikring, som burde være en normal del af ens arbejde.

Inden du bider hovedet af mig - så lad mig tilkendegive at jeg synes kvalitetssikringen er ok, men synes blot at revisorforeningerne i forhold til kunderne ikke har solgt ydelsen særlig godt.

Principielt er jeg da også af den opfattelse, at indførelsen af kvalitetssikring er en god idé, meeeen... den burde måske netop differentieres, således den afspejler dels opgavens omfang samt ikke mindst revisionsvirksomhedens størrelse.

Som det er nu, så er der stort set ikke forskel på kvalitetssikringen, hvad enten det er en større revisionsvirksomhed eller en lille (enkeltmandsvirksomhed). Kravene er de samme.

Tonny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)