Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af Webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  BLOK18 Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Da jeg går og er i gang med at starte en virksomhed op, som udelukkende skal sælge varer over nettet, står jeg i den forbindelse og skal bruge en webshop.

Jeg har søgt lidt rundt omkring på nettet, og fundet en del firmaer der tilbyder enten at lave en webshop til mig, eller leje en pr. måned. Dog hælder jeg mest til den første model, og så smide et lidt større engangsbeløb.

Som helt ny på dette marked, virker det dog en anelse uoverskueligt pt. da der jo findes et utal af forskellige muligheder.

Det jeg søger er et forholdsvis enkelt design, så ingen er i tvivl om hvad der sælges, mulighed for at lækker professionel forside - gerne med lidt bevægelse af en art, og derudover en rimelig flexibilitet, hvilket jeg synes der mangler i flere af de demoshops man kan prøve rundt omkring på nettet.

Problemet i denne sag er at mit budget måske ikke er det aller største, så derfor kan jeg ikke bare gå ud og smide 25.000+ efter en webshop - i denne omgang :)

Har haft CloudSprout i kikkerten, og venter spændt på at se hvad de kommer med til deres re-launch!

Men hvis DU står med et super godt tilbud, har evnerne til at lave en virkelig lækker og prof. webshop, eller kan anbefale nogle der bare levere en super god vare, så kontakt mig endelig.

Håber meget på jeres hjælp kære Aminoer!

God dag


Venlige Hilsner


Mikkel

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du lader ikke til at være den tekniske person, så jeg vil fravælge dig at få opsat en magento helt fra bunden. By the way, ellers anbefaler jeg brugen af Magento.

Start op med en billig løsning. Få købt et design i udlandet (brug vworker.com til at få en billig), få så et firma som DanDomain til at sætte det op på deres løsning. Ulemperne er der godt nok: Du ejer ikke systemet, du betaler hver måned, du har begrænset adgang til dine filer, du er bundet af Dandomain.

Men fordelene er så: Du skal netop IKKE af med 25.000kr+ ... Du skal IKKE spekulere over den tekniske del.. Du skal bare fokusere på din forretning. Og hvis den ikke fungere - altså din forretning - så lukker du bare din DanDomain, og på det tidspunkt har den måske kun kostet dig 4-5.000 (og ikke 30).

Efter 1 år hvor du kan se: "Det her spiller bare. Jeg tjener kassen" .. Så skrot DanDomain med det samme og få lavet det ude i byen, evt. igennem vworker.com.. Der får du altså en magento opsat i template for under 300$. 

Håber det kaster lidt perspektiv over det. Jeg har selv skræddersyet Magento, men jeg er også teknikker.

Dbh. Yngvi

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  BLOK18 Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yngvi K

Tak for dit svar, det er helt sikkert noget jeg lige vil tjekke op på. Den erfaring jeg har med løsninger i stil med DanDomain er at det ender med at ligne noget knap så professionelt, og derfor ikke rigtig lever op til produkterne i butikken. Men samtidig er jeg også klar over at ting koster penge - naturligvis - men er blot på rimelig bar bund med hvad man skal vælge/gå efter.

Magento har jeg kigget på også, men hvis jeg får det sat op til mine krav og ønsker, er det vel rimelig nemt at vedligeholde? Smide produkter ind, opdatere siden med nye varer osv.?

Ved ikke om jeg er specielt teknisk, man kan jo læse sig til det meste, men hvis jeg skal bruge 8 timer om dagen på at læse op på det hele, så synes jeg det bliver lige voldsomt nok :)

 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Hvis du alligevel vælger at få en webshop som du skal leje, så kan jeg helt klart anbefale GoldenPlanet. :-)

Jakob

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan slet ikke tale dårligt om Shopify, her kan du starte med en gratis template og derefter tilkøbe flotte designs og smarte apps.

Det der er godt så godt ved Shopify er at man kan komme igang for 30$ pr. mdr. og det er altså perbbernødder i forhold til hvad man får.

Du kan teste Shopify gratis i 30 dage, så der er ingen risiko.

Se nogle eksempler på Shopify shops

Held og lykke med projektet !

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:
du har begrænset adgang til dine filer, du er bundet af Dandomain.


Jeg gør brug af DanDomain og en designløsning fra Cyklop Studio. Det var dyrt, men jeg er godt tilfreds med resultatet.
Jeg forstår ikke, hvad Yngvi mener med begrænset adgang til filer og at man er bundet.

Jeg har adgang til alle nødvendige filer til at opdatere min shop og holde gang i den. Jeg kan selv vælge abonnement, så jeg betaler hver måned, hvert kvartal eller hvert år. Så jeg er ikke bundet af DanDomain heller.

Er der et problem med shoppen, som jeg ikke selv kan klare (jeg kan ikke kode selv), så bliver det ordnet med en enkelt mail til Cyklop eller DD.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan helt sikkert anbefale en goldenplanet shop frem for en Dandomain shop jeg har prøbet begge shops og Goldenplanet er meget nemmer at søgemaskine optimere efter min mening og systemet virker super godt.

 

jeg er kun bruger jeg er ikke ekspert på området men helt sikkert er en goldenplanet shop vejen at gå efter min mening

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

mikkelas:
Men hvis DU står med et super godt tilbud, har evnerne til at lave en virkelig lækker og prof. webshop, eller kan anbefale nogle der bare levere en super god vare, så kontakt mig endelig.

Hej Mikkel

Det behøver nu ikke koste 25.000+. Vi kan levere en køreklar Magento shop til kun 9.995,-. Dette er inkl. hosting og betalingsgateway (så du kan modtage dankort osv) hele første år.

Du kan evt. se mere på http://getashop.dk

Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens tilbyde din en professionel webshop i forhold til dit budget.

Vi laver både Magento og Prestashop løsninger.

Referencer:

www.solfilmgruppen.dk

www.2kshop.dk

www.nordic-nature.dk

www.urbanclothing.dk

Du kan selv bestemme hvor den evt. skal hostes og du har selv rettighederne til shoppen.

Se evt. vores website www.orango.nu for mere information, eller aftal et uforpligtende møde.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt at hvis du ville starte "low budget" er dandomain eller tilsvarende ok. Dog vil du hurtigt blive træt af det så måske overveje at spare lidt op og brug 10 - 15 k på en Magento shop. Du kan måske også finde ok løsninger endnu billigere.. 

Jeg tror du vil blive glad for at gøre det i det "rigtige" system fra start.. :)

Held og lykke med projektet!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)