Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring E-Cigaretter!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har idéen om at sælge E-Cigaretter, da jeg står og skal på kræmmermarked om ikke så længe.
Det er E-Cigaretter uden nikotin, da jeg ved det er ulovligt at forhandle dem med nikotin i Danmark.
Men er det lovligt?
Går E-Cigaretter under Ryge artikler så man skal have en bevilling for at sælge den?
Eller er det bare en helt normal gadget alle må sælge videre?

Håber nogle ligger inde med svaret (: !

// André.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe ingen har svaret på det, håber nogle ved det! (:

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er hverken nikotin eller tobak i disse e-cigs. Kan ikke se hvad der skulle være ulovligt for dig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I de fleste e-cigaretter er der over 4000 forskellige tilsætningsstoffer. For at salg af dem er lovligt i Danmark, skal lægemiddelstyrelsen godkende c-cigaretterne. Altså, du, skal have en godkendelse til at sælge disse.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Breindal Kvols:

I de fleste e-cigaretter er der over 4000 forskellige tilsætningsstoffer. For at salg af dem er lovligt i Danmark, skal lægemiddelstyrelsen godkende c-cigaretterne. Altså, du, skal have en godkendelse til at sælge disse.

Selve e-cigaretten indeholder ikke nogen tilsætningsstoffer - hvis det er til påfyldning.

De 4.000 tilsætningsstoffer, - er det ikke i alm. cigaretter?

"Off topic": What's the point uden nikotin? Sundhedsstyrelsen har klippet bollerne af e-cigaretten for længst, og gjort den ubrugelig i Danmark. Uden nikotin er det spild af penge.

Så folk må ryge prince i stedet - det er sundere åbenbart.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har du ret, men har du en varedeklaration jeg må se? For jeg har ikke kunne finde en.

Jeg læste en artikel, omkring hvorfor e-cigaretter ikke måtte sælges i Danmark, endnu. Ser om jeg kan finde link Smile

Jeg ved dog at både QXL, G&G samt DBA sletter alle salgsannoncer på disse varer, det er vel ikke uden grund?

Fra Nordborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .

Jeg har en tankstation hvor vi sælger disse e-cigaretter, og vi har fået at vide at der gælder samme regler som ved normale cigaretter hvad angår aldersgrænsen... Ved ikke om der skal en særlig tilladelse til at sælge dem, men mon ikke når der er regler for alder??

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej :) 

du skal være velkommen til at kigge på Kostplanen's shop hvor der er en forskelligt udvalg af E-cigaretter til gode priser. disse er ikke ulovlige

 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ind på http://esmog.dk/collections/e-cigaret og spørg under ”kontakt”, de ved lidt mere om det end jeg gør.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)