Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende bonus hos Tradedoubler

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har andre samme oplevelse med dette firma?

Nu har jeg mailet med tre medarbejdere vedrørende et køb jeg selv har foretaget, men man starter forfra hver gang en ny medarbejder kommer på. Da jeg brokkede mig over det langsommelige sagsforløb (vi snakker om uger med mails frem og tilbage) og ulideligheden ved at de ikke læser hele tråden forfra, fik jeg belært at der kun er 13 medarbejdere og at VI skulle skrue ned for tonen.

Min indtjening det sidste år er 2000% lavere end forrige år, så jeg tror der er mere end en fejl i systemet og tænker det måske var smart dels at advare andre, men også høre om andre oplever samme.

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger tråden her! Bruger selv Tradedoubler på min side med album anmeldelser !! 

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har benyttet TradeDoubler igennem lang tid og har aldrig oplevet problemer, og de få gange jeg har henvendt mig til supporten, har jeg kun fået en professionel behandling af dem.

De gange venner eller familie, har købt noget igennem mine tracking links fra TradeDoubler, er de alle også gået korrekt igennem som salg. Igennem det seneste år, er min indtjening igennem TradeDoubler også kun steget, i forhold til tidligere år.

Arkitekt:
Min indtjening det sidste år er 2000% lavere end forrige år, så jeg tror der er mere end en fejl i systemet og tænker det måske var smart dels at advare andre, men også høre om andre oplever samme.

Hvis du benytter Google Analytics eller andre statistik programmer, burde du let kunne sammenligne trafikken fra tidligere år, men den du har haft det seneste år, for at sammenligne om de muligvis har en naturlig forklaring at du har haft en nedgang i indtjeningen.

Alternativt kan du kigge på om du benytter de korrekte tracking links, for at se om der skulle være en fejl i disse, der kunne medføre tabt indtjening.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Oplever absolut ingen problemer med Tradedoubler.

Har du tjekket om der er tale om et forudbetalt program, hvor kunden ikke har indsat nye midler? Hvis det er tilfældet, så kan du ikke se statistik før kunden indbetaler penge igen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag har de bestemt ikke at betale kommission for den telefon jeg selv har købt via et link på min egen side.

Da jeg længe har haft mistanke om at de svindlede, skrev jeg umiddelbart efter købet, at jeg havde købt telefonen via mit link og forklarede at linket gik til en forkert telefon. De takkede for oplysningen - men siger nu de ikke kan se nogen køb i deres system.

Min mistanke om svindel bygger på, at jeg tidligere har stået i samme situation. Min veninde købte flyrejse - uden jeg fik kommisionen og jeg selv har købt bøger.

Der er ikke fejl i min håndtering.

Kan kun på det kraftigste advare i mod dette fupfirma.

Jeg er ved at undersøge hvortil jeg skal klage - om det er IT hos Politiet eller ombudsmanden måske.

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke udtale mig det er svindel, men jeg har gjort nøjagtigt det samme som dig Arkitekt. 

Jeg købte et blad abbonement via et link på min egen side, men modtog aldrig kommision for købet.

Ved ikke om der er tale om fejl eller noget med cookies, måske andre ved det ?

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har brugt TradeDoubler i mange år og har i den forbindelse haft tæt dialog med flere af deres medarbejdere. Jeg har altid fået en professionel behandling og mine penge til tiden. Synes det er lige voldsomt nok, at du kalder TradeDoubler et fupfirma, fordi du har ét dokumenteret tilfælde, hvor du ikke har fået din kommission. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arkitekt:

Kan kun på det kraftigste advare i mod dette fupfirma.

Jeg er ved at undersøge hvortil jeg skal klage - om det er IT hos Politiet eller ombudsmanden måske.

Vi har aldrig oplevet problemer med Tradedoubler, og det er mit indtryk at alt bliver registreret som det skal. Så jeg har ingen problemer med at anbefale Tradedoubler.

Men hvis ovenstående er et eksempel på hvordan du har håndteret kommunikationen til dem, kan jeg godt forstå at de beder dig skrue ned for tonen. Jeg ville nok ikke selv have været lige så diplomatisk.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Heller ingen problemer med TD herfra.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt vi har amino så vi kan blive klogere på om vi bliver snydt eller ej :)

Følger med i tråden om der kommer flere negative ting frem.

Synes da det for ringe hvis man ikke tjener noget ved at købe selv igennem ens affiliate link!

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)