Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot....NEJ TAK.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars k:
Trustpilot er løbet fra deres ansvar (det ansvar som de også fralægger sig på forsiden) og jeg vil ikke anbefale dem, hverken som forbruger eller som iværksætter.

Jeg skal ikke gøre mig klog på lovgivningen, og jeg har ikke læst hele tråden. Men hvis der reelt er tale om injurier eller bagvaskelse, er jeg ret sikker på at de ikke kan skrive sig ud af ansvaret. Slet ikke når du flere gange har gjort dem opmærksom på, at de lægger serverplads til udbredelse af usandheder.

Havde det været os (og det kan det jo sagtens blive) der havde denne oplevelse, er jeg ret sikker på at vi havde sat en advokat på for at høre hans vurdering, og hvis der bare var den mindste sandsynlighed for at få medhold i en sag, havde vi lade ham køre den hele vejen. Mere af princip, end fordi vi ikke kan leve med at der lyves om os på Trustpilot. Og velvidende, at det næppe ville være nogen god forretning :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man kigger på trafik er deres tal meget lave 

Kig på hvem linker til siden det er alle som truspilot.dk logo på siden flere har flere besøgene end dem og amino.dk har flere besøgene  og flere andre sider der ikke kræver denne sprednings links 

http://www.alexa.com/siteinfo/trustpilot.dk de siger deres tal er høj men mange danske sider er nået samme uden at skulle overnytte andres sider , jo kan se de går op ad men det er grundet andre sider booster dem op .

De meste interesse i opmærksomheden , jo der var ikke mange anmelders vis kræver flere info det var jo ikke så let at snyde og oprettet falske bruger eller købe sig til gode anmelders 

Kan udmærket se det er i webshop der motiverer og motivere folk skrive giver dem noget , selvfølgelige er man forretning dette her motivere meste de positive, men det er giver ikke troværdighed

Det giver ikke troværdighed flere virksomheder har over 10.000  afsendte  ordre men kun 10 anmelders og de fleste er negative tdc mv

jo , der findes selvfølgelige konkurrenter eller en sur kunde som fuldstændigt væk , men så kan man da bare skrive løs med dette mener nogle man bare kan, det mener jeg er forkert .

Kunne delvis få højere troværdighed vis krævet mere info i profiler , og det var svære lige at give en anmeldelse der skal være troværdighed over det 

Husk dog de lever af vi skriver på siden og linker til dem , det giver dem boost og vi bliver mere og mere afhængig af dem, det er jo stigende trafik hos dem og kan jeg  se med de folk der tager logoet ind sådan er er vi på fare vejen når de især ikke forbedre deres siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes i er det rene fupfirma..Snydt så det driver

Betalte 14225kr for 3 års binding..Opsagde jer efter 1/2 år pga ingen kunder,hverken til B&B og varmepumper..ikke en henvendelse 

Og nu retsag på 18000kr…Godt med god advokat:….SES i Retten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden er over 4år gamle men okay

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)