Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til ting man kan sælge direkte, og smide i postkassen?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ahhhh come on man, hvorfor starte en webshop hvis du er så doven, at du ikke engang gider på posthuset :)

Hvis du bare har lidt ambitioner med shoppen, så tager det aaalllttt for lang tid at ligge breve i postkassen, når du står med 3 store plastik poser, der hurtigt fylder hele postkassen. Så med succes ender du hurtigt på posthuset alligevel. 

Det er altså en skide sjov "tråd" det her :)... 

Jeg har hørt om mange der vælger produkter udfra leveringsomkostninger, så de fx. kan levere gratis

Men det er sgu første gang jeg hører om nogen der vælger produkter udfra hvor langt de gider bevæge sig for at levere en god service.

Sidst og bestemt ikke mindst, så kan I jo sørge for at sælge så meget, at postdk selv kommer forbi dagligt og henter Jeres pakker. Enten betaler I jer fra det, eller også fylder i 2-3 containere hver dag på det lille lokale posthus, så de selv spørger om de ikke må komme og hente det :) 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke fordi jeg ikke vil, men det er en meget nemmere løsning....

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Og typisk så plejer ting man kan sætte i postkassen, være meget billigere at bestille. Men som sagt er det ikke det jeg tænker på, jeg synes bare det er en meget nemmere løsning. Men det er fint nok du har din holdning mester.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må sgu gøre præcis som du vil, men min pointe er følgende:

Det du søger med den løsning, er små pakker som kan passe gennem en postkasse (vel et par cm), så det er noget der ikke fylder eller veje voldsomt. Derfor koster det muligvis heller ikke meget per enhed. 

For at du Hassan kan tjene penge, skal der altså rykkes en del afsted hver eneste dag, og måske er det nemmere at kører på posthuset en putte 50 pakker i en postkasse hver dag. 

Og når den dag kommer, har hele grundlaget for valget af produkt, mistet sit fundament.

At det så er godt af andre grunde, fx. lille vægt = lav leveringsomkostninger, forsendelser til udlandet,,, er noget helt andet, men absolut positivt.

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hassan.

Lyder spændende at du vil starte en webshop med salg af printerpatroner.
Men hvorfra vil du få dem? Har du en leverandør på hånden?

Mvh
Anders 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det selvfølgelig godt boysen :) Men når jeg og min ven starter webshoppen bliver der ikke shoppet gevaldig meget, så det godt med en nem start. Hivs det bliver en succes, må vi jo en på posthuset og levere i større pakker, til f.eks. folk der køber flere patroner på én gang. Eller kunne vi tage din anden mulighed, med at postmand per kom hen til os og tog imod vores varer. :)

Men det jeg spurgte om var forslag? Har du nogle?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med f.eks. væg-stickers eller andre stickers, etiketter, klistermærker.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anden92,

Jeg er ikke sikker på at starte en webshop op med printerpatroner men det var et forslag som er noteret. Jeg oprettede indlægget her for at få flere forslag. Men jeg vil starte en niche webshop op, dvs. at jeg kun vil sælge i én kategori (f.eks. vil jeg KUN sælge blækpatroner, og ikke printere, hvis du forstår.

Men jeg håber du kunne komme med et par råd.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslaget. Det lyder som en god idé med wall stickers. Det notere jeg lige ned :)

Ha en god dag.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hassan Aziz:
et er jo køberen eget problem. Jeg har bare leveret varen.

 

Inden du starter webshop, bør du nok læse lidt på lovgivningen omkring internethandel. Det er dit "problem" indtil kunden har modtaget varen på sin adresse.

 

 

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)