Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Hjælp

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sponsor123 og velkommen til Amino.

Jeg har også kigget på dit site, og må give de andre der har svaret på dit indlæg ret.  Din side er langtfra klar til seriøst SEO, Allerede på forsiden står jeg af med at man skal dele. Hvis jeg vil se sjove videoer er der 100 vis af andre sites der tilbyder det samme (youtube) og disse mange sider skal jeg ikke dele noget som helst.

Tror du skal gøre dig nogle tanker om hvorfor brugeren netop skal se dine videoer og på dit site, hvad er det du kan gøre bedre eller anderledes. Tænk på når en ny bruger ser dit site så gælder det om at holde ham så lang tid som muligt for ellers smutter han bare videre til næste site.

Tag og overvej hvad det er du vil, sæt dig et mål og når din side er færdig kan du koncentrerer dig om at lave SEO eller få nogle andre til det.

Du kan med fordel nu starte med linkbuilding til andre sites (også selv om dit site endnu ikke er helt færdigt) f.eks på vores linkportal www.linkdog.dk og jeg vil anbefale dig også at bruge dette site her også når du skal i gang med planlægning af din linkbuilding strategi. Besøg linkkataloger her

Fordelen ved linkbuilding er at selv om du ikke er ekspert er det nemt at starte med sideløbende med du laver god SEO på dit site.

Også er jeg helt enig i at du bør læse de light versioner af seo at Rosenstand og du kan også hente Mikkel DeMibs bog om SEO, den syntes jeg bestemt er værd at nævne i den her sammenhæng.

Hent den her

Så nu har du noget du kan arbejde videre med og held og lykke med det :-)

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for en masser af gode blogs :=)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed: Hvorfor anbefales Mikkels og mine Light versioner fremfor de meget større og væsentligt mere uddybende fulde udgaver? Det er sådan lidt en trend, at det er Light udgaverne, der anbefales.

Misforstå mig ikke - jeg er glad for anbefalingerne, og jeg konverterer et tilfredsstillende antal fra Light til fuld udgave. Men hvad er psykologien bag anbefalingerne af de meget mindre gratis versioner?

Undskyld for hijack af tråden :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:
Af ren nysgerrighed: Hvorfor anbefales Mikkels og mine Light versioner fremfor de meget større og væsentligt mere uddybende fulde udgaver? Det er sådan lidt en trend, at det er Light udgaverne, der anbefales

Den er vist til mig i denne tråd :-)

For mit vedkommende er der ikke dybere psykologi, eller større tankevirksomhed, bag. Det jeg forsøger at gøre er at anbefale bøgerne fordi de har hjulpet mig rigtigt meget, erfaringerne siger mig så at næste indlæg er "jamen de koster jo penge" og derfor skriver jeg så at de (også) kan hentes i en light-udgave. Det er da muligt jeg skal overveje formuleringerne lidt hvis det misforståes, der skal ihvertfald ikke herske tvivl om at jeg til fulde anbefaler "de tunge" udgaver af bøgerne.

Thomas Rosenstand:
Undskyld for hijack af tråden :-)

Også undskyld fra mig :-)

/Brian 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Af ren nysgerrighed: Hvorfor anbefales Mikkels og mine Light versioner fremfor de meget større og væsentligt mere uddybende fulde udgaver? Det er sådan lidt en trend, at det er Light udgaverne, der anbefales.

Misforstå mig ikke - jeg er glad for anbefalingerne, og jeg konverterer et tilfredsstillende antal fra Light til fuld udgave. Men hvad er psykologien bag anbefalingerne af de meget mindre gratis versioner?

Undskyld for hijack af tråden :-)

Folk fleste vil nok se hvad de gratis kan og vis det godt hvad de læser vil opgradere , kan også være de ikke har tid til den store mange er tiden ikke til at læse den store og vis ikke har tiden lære man en del ved at have den tide det koster at læse den gratis i stedet for kun have tid til at læse 50% i den store udgave 

Både den store og den lille giver viden men vis ikke har tiden til at læse er det bedste vælge den lille for den koster færreste kroner og vis du har tiden til at læse kan du op gradere og da viden er stor i den bog er det godt givet de penge ud

Dog er de penge jo også mange for mange iværksættere mange skal vende hver 50 øre som iværksættere og har simpelthen ikke kroner til den dyrere de har lån i banken og maven klager den er skal have mad og først skal mad behov skal da dækkes   

Men ialt en super SEO bog Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Rosenstand. Det er såmænd meget simpelt i min verden. Jeg vil klart anbefale den fulde version (ikke fordi jeg har læst den, men det kommer jeg til når jeg køber den) Men med lightudgaverne af både din og DeMibs e-bøger giver det en grundig introduktion til emnet før jeg køber.

Ligesom jeg altid prøvekører en ny bil før jeg køber. Nu kender jeg ikke de meget større og væsentlige uddybende udgaver, måske du kan anbefale nogle ?  Grunden til jeg ikke har søgt og læst på andre seo bøger er det simpelthen fordi at med jeres e-boger har jeg værktøj og viden nok til seo arbejde i lang tid fremover (og jeg taler kun lightudgaver)  Det samme gælder for e-pusher og e-bogen konverteringskarma af Vadskær.

Folk kan godt lide at noget er gratis, jeg tror ikke du har solgt mange eksemplarer til dine kunder af SEO-LEX uden af de har læst lightversionen først (det udsagn står for min egen regning)

Så tror jeg ivørigt at en seo bog på 500 sider eller mere er med til at skræmme den almindelig webshop/site ejer væk.

Derudover er både du Rosenstand og DeMib meget synlige herinde når i hjælper andre bruger og det mest naturlige er at anbefale jer.

Nu skal jeg nok lade være med at rose jer for meget, men det er en helt unik og fantastisk service at jeg helt GRATIS får en masse fede guldkorn som kan forøge mit salg på min e-butik ganske kraftigt og jeg er slet ikke i tvivl om at med de fulde versioner er trenden for mit salg opdagående.

Giver det mening ?

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode input. Og ja - de giver mening. Frank har ret i, at vel omkring 90% af salget af SEO-LEX sker efter download af Light udgaven.

Og altså med syvtommersøm: Jeg er MEGET glad for anbefalingerne. Var blot nysgerrig efter, hvad der motiverede anbefalingen af Light generelt frem for den fulde udgave. Og det har jeg fået besvaret. Tak for lån af tråd.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)