Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube med humor - er det god marketing?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sunds
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Fra  Frimersport Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer

Jeg er lidt nysgerrig på om dette ">eksempel på en markedsføring via youtube, er noget der skal dyrkes noget mere.

Er det sådan at man skal markedsføre sine produkter - åbenlyst, overdrevet og uden indpakning - altså en direkte udmelding om at dette indslag handler om salg! men med et glimt i øjet Wink

Det er tænkt koblet på firmaets fangrp. på face book herfra evt til deling blandt venner - da det er med en lidt anderledes vinkel og en humoristisk tilgang tænker jeg det som et muntert indslag i den nogen gange kedelige tilgang til præsentation af produkter.

Er det for dumt? eller kan det bruges?

Vil gerne have lidt holdning til dette Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan umiddelbart godt lide stilen, og synes da den er o.k. lavet. Jeg savner lidt mere Info eller et eller andet uordinært twist på videoen:) for de 48 sek behøvede ikke være mere end 18-28 sek med samme Info:)

Ved ikke om det er brugbar kritik, men du holder mig hen længere end nødvendigt - med et budskab jeg havde luret. Det kan sagtens gå på een video, men hvis det er din ide at komme med flere videoer ville jeg gøre dem kortere og mere præcise eller sætte mere indhold i :-)

Go' dag
Mvh thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)