Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver dette en effekt ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Er igang med at lave lidt linkbulding til min facebook side.

Jeg har fundet et forum som jeg rigtig gerne vil have nogle links på. Jeg skriver derfor en rigtig god tekst til indlægget og skriver mit link også.

Men der er også mulighed for at indsætte et billede på dette forum. Vil det give en værdi at linke til mit facebook logo, altså stien ?

Ville det give nogen værdi ? Jeg kunne jo ligeså godt prøve at udnytte dette, når jeg vil til at svare brugerne :)

 

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Next.man!

- Det afhænger af om dit forum tillader det. Mange forums bruger NoFollow-tags, så google ikke følger dit link - dvs. du intet får ud af det.

Det afgøre derfor om det er godt eller skidt - og da jeg ikke ved hvilket site du snakker om, så kan jeg ikke svare ja eller nej :-)


Venligst

Ebbe Hansen 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino har dofollow, så her vil det hjælpe. Men et tekstlink med en god anker-tekst er bedre end et billede, selvom det har en ALT-tekst.

Altså, lav et tekstlink i stedet med et godt nøgleord. Så ellers sørg for at lave noget social-seo med en masse likes.. Det virker ret godt.

Dbh. Yngvi

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ebbe Hansen:
- Det afhænger af om dit forum tillader det. Mange forums bruger NoFollow-tags, så google ikke følger dit link - dvs. du intet får ud af det.
Det er en stor misforståelde at tro at google ikke følger et link fordio der er et nofollow tag. Det er nu engang ikke tilfældet. Google følger og registrere linket som værende et link, og dermed får man også lidt værdi ud af det. Man får bare ikke lige så meget værdi ud af det som hvis der ikke var nofollow på.

når man skal have links til sin hjemmeside, skal man i grunden bare se på det sådan, et link er og bliver et link uanset hvordan det nu ser ud, uanset hvordan det er formet. Kan Google læse linket tæller det også som et link. og det giver altså noget til den samlede linkprofil.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

 

Jeg takker for jeres hjælp :)

Men vil det være bedre at lave et link til forsiden eller indsætte et billede/logo på siden ?

På forhånd tak.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er, at tekstlinks virker bedst.

Jeg har dog ikke lavet det vildeste forsøg med hotlinking, vil dog tro google ikke giver det synderlig interesse i de organiske søgeresultater. I googles billedsøgning, kan sagen dog være en hel anden, der vil det formentlig give godt...men ofte er det jo et overset sted, at optimere til.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)