Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget er en online auktion værd?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved  at få lavet bygget en auktion op fra bunden og planen er at man som ejer af auktionen kan oprette varer som starter ved 0 kr og så byder folk så på varen mens et ur tæller ned for varen hver gang der bydes på en varer får den varer lagt et par minutter ekstra på. I kender sikkert den type auktioner selve designet på den bliver rigtigt brugervenligt og modernet. Man kan vel til en hvis grænse sammenligne systemets opbygning med macca.dk eller mybuy.dk som begge er lukket nu.

Så på grund af tidsmangel når systemet er bygget op så vil jeg gerne hører hvor meget man ca. kan få for et system der er bygget op fra bunden (bemærk det ikke bare er et downloadet et fra nettet som 10000 andre også har) og om der evt var nogen som var interesseret i at hører mere,.

//Mikkel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bare er den tomme auktion så tror jeg ikke at den har ret meget værdi - her kan du ikke regne udviklingstimer som en værdi.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ellers som et spændende koncept,  Specielt hvis den enkelte bruger selv har mulighed for at oprette auktioner, så har jeg en masse smartphone tilbehør jeg kan sætte til salg på dit site.

Held og lykke med det :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen er set mange steder før :)

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke om du misforstået noget i teksten eller om jeg ikke fik udtrygt klart nok, jeg spørg ind til en vudering eller en måske køber der vil høre mere. jeg er udemærket klar over det ikke er et helt nyt koncept og vil hører hvad i synes om idéen.

 

//Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hr.mikkel:

jeg ved ikke om du misforstået noget i teksten eller om jeg ikke fik udtrygt klart nok, jeg spørg ind til en vudering eller en måske køber der vil høre mere. jeg er udemærket klar over det ikke er et helt nyt koncept og vil hører hvad i synes om idéen.

 

//Mikkel

God ide vis du har penge og motivation til at drive , jeg tror vis har den rette motivation og laver verdens bedste auktion side kan du drive det langt det koster selvfølgelige tid og penge at drive frem med den rette iværksættere passion tror sagtens du kan komme rigtigt lang

vis har den rettet skal nok tro det noget der lykkes bare vupti siden oppe det skal køre 

hvad jeg vurdere fra minus kroner til millioner af kroner værdien penge de ligger ikke systemet med i succes siden den får 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hr.mikkel:
Så på grund af tidsmangel når systemet er bygget op så vil jeg gerne hører hvor meget man ca. kan få for et system der er bygget op fra bunden (bemærk det ikke bare er et downloadet et fra nettet som 10000 andre også har) og om der evt var nogen som var interesseret i at hører mere,.

Hvis du allerede nu ved du ikke får tid til at drive det du laver, så lad være med at spilde mere af din tid.

Du skriver selv at 10.000 andre henter fra nettet og under 100 af dem måske til noget og chancen for at bare 5 af dem bliver store er stort set lig 0.

Så hvis du ikke er mere innovativ end at lave noget som andre har lavet og som meget meget få har succes med at drive, så find et andet område end auktioner :)

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)