Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man tillade sig at spørge?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mit spørgsmål lyder, kan jeg tillade mig at spørge mine konkurrenter omkring, hvilke/hvilken leverandør de benytter og i så fald, ville de så svare?

Jeg vil gerne høre, hvad i synes omkring dette, og ville i være villige til at give infomationer omkring jeres leverandør?

På forhånd tak..

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Selvfølgelig kan du tillade dig at spørge, men det er ikke sikkert de vil svare.

Så skal du have den information skal du nok ikke fortælle at du er konkurant til dem, men nok nærmere fremstille det som du er en mulig kunde som undersøger tingene grundigt.

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skader jo ikke at spørge.

Jeg har ikke specielt travlt med at fortælle hvem vi bruger. Der er nogle danske leverandører som jeg ikke har det store problem i at give informationer om. Men vores gode, leverandører fortæller jeg ikke noget om.Det kan jeg ikke se nogen grund til.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mere eller mindre de samme tanker jeg har gjort mig, men er der ikke andre måder, hvorpå man kan komme til denne information?

Ja, jeg kunne jo udgive mig for at være en interesseret kunde, det gerne ville have lidt detaljer inden jeg køber, men ville det være nok og i så fald, ville det ikke virke lidt luskede? Hvad ville i svarer som forhandler til en kunde, der henvender sig på en lignede måde?

Ved godt man ikke kan vide det før man har prøvet det, men det skader jo ikke at være forbedret.Wink

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid spørge dine konkurrenter, men er ikke sikker på de vil svare på dit spørgsmål :) Men det er forsøget værd!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders_bp:
Mit spørgsmål lyder, kan jeg tillade mig at spørge mine konkurrenter omkring, hvilke/hvilken leverandør de benytter og i så fald, ville de så svare?

Helt ærligt forventer du virkeligt at få et brugbart svar? Ville du selv oplyse konkurenter om dine leverandører som du måske har brugt i hunredevis af timer på at finde !!

 At udgive sig som kunde for at nasse  leverandør oplysninger  er da mildest talt usmageligt ! Se du heller at komme i gang med at gøre en indsats selv frem for at nasse på andres arbejde.

 

Ravn

 

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan også spørge her på Amino, det kunne jo være at nogle tidligere forhandlere vil dele informationen med dig.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)