Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af tøjproduktion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er gået sammen med en ven om at starte vores eget tøjmærke.

Vi har fået lavet vores logo, og de første designs til tøjet.

Det drejer sig i første omgang om ca. 20 t-shirts og 20 crewnecks med lommer. Vi skal Have trøjerne i præcis den kvalitet og udseende vi har tænkt os, men ved ikke hvem der kan gøre det?

Det lave antal er grundet en forsøgsperiode hvor vi vil se om efterspørgslen er stor nok til at sætte en større produktion igang. Så det vi leder efter er et sted (hvor end i verden) hvor de kan lave vores tøj til en fornuftig opstarts/prøve pris, og efterfølgende en endnu bedre produktion af et langt større antal. 

Vi har prøvet at undersøge markedet herhjemme og det lader til at være urimelig dyrt de steder vi opsøger. Så dyrt at et overskud ikke er sigtbart.

Så vi tænkte om der ikke var nogle af jer, der havde nogle idéer eller kendskaber til hvem/hvad/hvor vi skulle henvende os?

Vi er gået lidt i stå de seneste par uger, da vi er meget i tvivl om hvor vi skal starte vores produktion, og det er vi meget ærgelige over. Så håber meget på nogle af jer kan hjælpe os videre! 

Mvh 

Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

prøv at opsøge Bo Betak (medlem af Amino) - Ham og hans kone har en mindre systue i Moldavien som hedder Sydine - har selv mødt dem, de er virkelig søde og kan lave tøjet til fornuftige priser :-)

www.sydine.com

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit hurtige svar!

jeg vil prøve høre dem nærmere :-)

Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LSH

En af grundene til at det er "urimeligt høje produktions priser"  handler også om at jeres ordre er meget meget lille og at  start omkostningerne som er pænt store derfor fordele på meget få enheder.

Da ordren er så lille så er der også en del producenter der bare giver jer en høj pris fordi de simpelthen ikke gider tage opgaven - du ved .... meget arbejde lidt løn.  Det kender vi alle jo

Det var en gang rene ord for pengene.

Jeg har kendskab til en dygtig dame der arbejdet med outsouring af tøj produktion og har gjort det i mange år. 

Hun er meget dygtig og ikke mindst fair  og dertil kommer at hun underviser internationalt på dette felt.

I kan kontakte hende på sd@wingsforfasion.dk  Hendes navn er Svetlana   og I må gerne hilse hende fra mig

Men jeg kan altså ikke sige om hun har tid til at hjælpe men der sker jo ikke noget ved at spørge.

Held og lykke med projektet

mvh

Ib Rothman

 

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib. 

Mange tak for dit svar! Det lyder rigtig godt med! Jeg kontakter hende og håber hun kan finde lidt tid til vores projekt! jeg hilser mange gange :-)

Mvh 

Fra København
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  GADRR Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Fik tilfældigvis en mail fra en indisk tøjproducent forleden. Kan være du kan bruge kontakten. Han navn er

Abhishek Dewan mail - abhishek@tsqa.co.in og du finder hans firma textilpeople på http://viewcollection.textilepeople.com 

Mvh. David

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)