Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsendelse af mail til forhandlere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg er kommet på en knald god idé som endnu ikke er lavet her i Danmark, min plan er nu at kontakte alle firmaerne i landet via. mail og høre om deres interesse i at blive vist inde på min side helt gratis, til gengæld vil jeg så kræve noget provision for hver kunde der handler hos dem.

Hvordan præsentere jeg bedst muligt min idé overfor forhandleren?

- Jeg har ingen hjemmeside til dette endnu da jeg vil først vil undersøge om det er noget der har potentialet til at kunne bære frugt her i Danmark.

Er der evt. nogle dygtige skribenter der kunne læse korrektur på min mail og hjælpe mig med noget konstruktivt feedback før jeg tager og afsender denne? (Mailen vil blive udarbejdet i aften / imorgen når jeg har modtaget lidt råd og vejledning til den bedste præsentation)

Dbh
Nicolai

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke hjælpe dig med at læse din mail igennem.

Men jeg vil lige råde dig til at sætte det på pause - Du overtræder markedsføringsloven §6 ved at afsende "spam" i form af uopfordret emails til "kunder"

Du må aldrig kontakte nogle på mails uopfordret. Du må derimod godt sende et brev, eller ringe til dem og bede om en mail du må sende til (Medmindre virksomheden er reklamebeskyttet - Privatkunder må der ikke ringes til)

Fra Odense C
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge markedsføringsloven skal du først have lov af modtagerne før du må sende sådanne mails.

http://blog.onlinemarketing.dk/reng%C3%B8ringsfirma-politianmeldt-for-udsendelse-af-spam-e-mail.html

Webudvikling i .NET - Regard webbureau - Odense

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heldigvis tilladelse til at kontakte de virksomheder der omfatter dette område.

Så loven er overholdt hele vejen igennem ;)

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)