Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilagsnummerering

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg så nødt til at spørge...

Jeg har nu nummer på alle mine bilag, men på et tidspunkt købte jeg en mobiltlf til at kunne bruge den erhvervsmæssiget. Fakturaen har så fået et bilags nummer og er blevet bogført.

Senere har jeg fandt u af at mobilen levede ikke op til forventningen og derfor har jeg givet den videre til konen. Den kan jeg selvfølgelig ikke blive ved med at bogføre i regnskabet. Jeg har så ladet bilaget udgår.... Er det helt galt????? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vil jeg da sige . du kan ikke bogføre (og lade firma betale går jeg ud fra) et aktiv, og så tage det ud vil at fjerne bilaget (du må køre et manuelt system eller via excel eller lignende for at kunne gøre det overhovedet)

Skal alt være rigtigt, skal du bogføre dit køb og så dit salg til din kone og til korrekt værdi og så er det ude (og så skal jeg ikke begynde at gøre mig klog op hvis du har købt med moms og jo skal sælge med moms osv - men det skal du jo lige ha med)

Gætter dog på du kører helt manuelt i f.eks excel og der kan jo i princip alt rettes bagudrettes - omend det ikke er den godkendte procedure

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja.. du har fuldstændig ret. Kører med en excel eget udviklede "program", så jeg i princippet kan jeg godt rette alt bagud, men det er nemmere at lave en faktura til konen på beløbet, så er det overstået. 

Tak for svaret.

vh.. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

det er i det mindste strengt taget mere korrekt - men men - Har du større regnskab forude skal du skaffe dig et program, og har du ikke ville mange ha gjort som du har gjort

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :



Se på WinFinans det er ok program et Freeware program jeg bruger det selv - du er velkommen her for hjælp hvis nødvendigt!

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarene til jer alle!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)