Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af sodavand

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo meget fokus på sundhed for tiden, virksomhederne tilbyder rygestop kurser, frugtordninger, motionscenter osv.
Så når det første man læser er øl & vand, tænker jeg, at det nok ikke er den bedste tid du har valgt at gøre det på.
Kan se du også har kildevand, men ønsker man kildevand på firmaet, vælger mange vel de store dunke/maskiner i stedet for små flasker, da det vel er billigere i længden.

Måske kunne du slå dig sammen med nogle andre, fx en frugt leverandør, en slik leverandør eller et motionscenter og lave en slags fælles koncept, hvor virksomhederne får rabat ved at melde sig ind i jeres fælles "sund-medarbejder"-klub..

Eller du kunne lave en slags point ordning med virksomhederne, så de ansatte selv kunne bestille deres drikkevarer, fx via login på hjemmesiden, og så lave en månedlig samlet faktura til virksomheden. Virksomheden skulle selvfølgelig kunne bestemme, hvor meget hver medarbejder kunne bestille for. men det ville selvfølgelig kræve en del administration.

Du kunne også lave en aftale med virksomheden om, at du stillede et køleskab til rådighed som var fyldt med drikkevarer og du fyldte op fx hver 14. dag. Medarbejderne skulle så selv smide penge i kassen, når de tog en vand eller lign. på den måde var det gratis for virksomheden, samtidig med at de kunne tilbyde noget for deres ansatte.. På mit gamle arbejde havde de fx den lille slik-købmand, som kom en gang om måneden og fyldte slikkassen op, og det fungerede meget fint, synes jeg. Aftalen var, at så fremt der manglede penge i kassen, hvilket der nu ikke plejede at gøre, betalte kagekassen/firmaet det der manglede.

De her ting kunne gøre det nemmere for firmaet at bestille, for selvfølgelig er det nemt at bestille på nettet - men en fast aftale er nemmere, så man ikke selv skal sørge for at få fyldt op osv. + det giver faste kunder.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)