Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg fat på Vistaprint? Mangler at få tilsendt min ordre!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer

Jeg har et par gange bestilt nogle tryksager hos vistaprint og det er sådan set gået okay. Jeg bestilte i sidste uge 25 t-shirts og betalte ekstra for at få dem tilsendt hurtigt. Til min store frygt fik jeg kun een t-shirt og ikke 25 stk.

Jeg gik ind for at tjekke min ordre og den stod som afsendt og leveret. Jeg har prøvet alle de e-mail adr jeg har kunne finde uden at kunne få svar, har også prøvet at ringe til deres ikke eksisterende suppert/kundeservice men det ser ud til dette nummer konstant er lukket.

Nogen ide om hvordan jeg bør gribe sagen an? Jeg har kun givet 1200 kr, men er jo ret utilfreds med ikke at få det jeg har betalt for.

Nogen der sidder derude med en ide? Har søgt lidt på vistaprint her på forumet, men de tråde jeg har fundet har ikke rigtig givet andet end brænde på mit bål om at de er meget svære at få fat på.

Hilsen Jan

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Tilmeldt 8. Oct 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Har du prøvet at ringe til deres kontorer i berlin? Det er engelsktalende support, jeg ville gå ud fra de ville kunne hjælpe dig derfra.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon, har prøvet alle de telefon numre jeg har kunnet finde og tlf svaren siger det samme at de har åben fra kl dit til kl dat men når jeg ringer i det tidsrum er det samme besked man får og den der dermed ikke åben:-(men tak for dit input

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)