Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er SÅ træt af breve fra PrivatImport!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, jeg har det problem, at HVER gang jeg køber et produkt fra hhv. Dhgate.com, ec21.com, madeinchina.com osv. SÅ bliver jeg knaldet af PrivatImport, og skal betale en helvedes masse i told og importgebyrer. Så sent som i dag havde jeg købt en bog på amazon for 81 kr, og så skulle jeg også lige betale 277 kr oveni oppe på posthuset!

Hvordan kan jeg undgå dette? Er ved at være godt træt af det!

På brevet fra privatimport står der at de ikke kan se hvad prisen på den købte varer er, og jeg skal derfor sende dem en faktura. Dette er dog heller ikke noget problem, men hvordan kan jeg med god samvittighed købe produkter udenfor EU uden at blive knaldet i tolden hver gang? Jeg har intet problem med at betale told, men har et KÆMPE problem med at betale 170 kr i gebyr, pga. de skulle bruge tid på det!

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 95
Fra  N.B. Data Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

krilson:

Hey, jeg har det problem, at HVER gang jeg køber et produkt fra hhv. Dhgate.com, ec21.com, madeinchina.com osv. SÅ bliver jeg knaldet af PrivatImport, og skal betale en helvedes masse i told og importgebyrer. Så sent som i dag havde jeg købt en bog på amazon for 81 kr, og så skulle jeg også lige betale 277 kr oveni oppe på posthuset!

Hvordan kan jeg undgå dette? Er ved at være godt træt af det!

På brevet fra privatimport står der at de ikke kan se hvad prisen på den købte varer er, og jeg skal derfor sende dem en faktura. Dette er dog heller ikke noget problem, men hvordan kan jeg med god samvittighed købe produkter udenfor EU uden at blive knaldet i tolden hver gang? Jeg har intet problem med at betale told, men har et KÆMPE problem med at betale 170 kr i gebyr, pga. de skulle bruge tid på det!

 

Jeg ved ikke lige så meget om det der - men jeg bruger selv en told beregner når jeg køber hjem fra ebay.com f.eks. her er et link til en toldberenger og en masse andet info :) http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Mvh

Michael Madsen

Tilmeldt 16. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Du kan ALDRIG komme udenom moms + 160,- kr. I afgift til til postvæsnet, medmindre du køber for MAX 80,00 DKK.
Hvis du køber for mere end de 80 kr. skal du betale told af varen + 25 % moms + 160 kr til posten.....

SÅ HOLD DIG TIL DE 80 KR.
Eller køb indenfor EU. Der skal di intet betale.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Laukamp:
Du kan ALDRIG komme udenom moms + 160,- kr. I afgift til til postvæsnet

Men man kan da bare vælge en anden transportør som f.eks DHL, UPS, FedEx hvor indfortoldningen er inkluderet i fragtprisen.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)