Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg forholde mig?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Forløbet kort:

Jeg har lejet en frankeringsmaskine fra Scani med start for 6 måneder siden.

Jeg har haft et utal af problemer.Først gik maskinen i stykker. Jeg fik en ny, som fungerede fint.

Da jeg fra start ikke havde en analog forbindelse købte jeg en mobil box af scani, som man benytter vha. af sit simkort. Det er sådan, at man skal indberette til Postdanmark, hvor meget der er brugt på maskinen hver måned.

Denne mobile box havde jeg problemer med hver måned. Jeg havde teknikker-besøg 3 gange, samt jeg kørte ud på scani's adresse for at få maskinen lavet. Jeg fik en ny box 2 gange i løbet af de 6 måneder, da der konstant var problemer. Det indrømmede Scani naturligvis også.

Til sidst blev jeg så frustreret, at jeg kontaktede Scani og ikke ville være en del af aftalen mere, da det ikke kunne passe, at jeg hver evig eneste måned skulle have en teknikker på besøg for at kunne indbrette til postdanmark. Så jeg fik lov til at komme ud af aftalen.

Jeg har betalt 1 år forud. Scani vil ikke refundere mig én eneste krone, bortset fra, at de vil give 1500 kroner inkl. moms for den mobile box, som aldrig har været brugt - fik en ny for noget tid siden, men den har ikke virket. (betalte selv 2500 kroner for den)

Hvad gør jeg? Har jeg ret til at få mine penge retur, når der har været så mange problemer? Eller hvordan skal jeg forholde mig?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)