Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personligt fradrag overfoert til naeste aar?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede en enkeltmandsvirksomhed, da jeg aabnede en butik i Indre KBH i april maaned. Senere valgte jeg at saelge mit koncept og lokalerne til anden ejer pr. 01.10.2011. Nu er jeg faerdig med moms, fakturaer osv., og virksomheden har underskud. Underskuddet giver mig et personligt fradrag, men jeg naar ikke at opbruge dette fradrag i 2011.

Nu skal jeg have job, og er her i tvivl om mit personlige fradrag bliver overfoert til naeste aar, eller om det kun gaelder aaret ud i 2011...?

Haaber i kan hjaelpe mig..?

Julie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Missmaja:
Nu skal jeg have job, og er her i tvivl om mit personlige fradrag bliver overfoert til naeste aar, eller om det kun gaelder aaret ud i 2011...?

Det bliver overført til 2012.

/Henrik Koudahl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Missmaja:

Jeg startede en enkeltmandsvirksomhed, da jeg aabnede en butik i Indre KBH i april maaned. Senere valgte jeg at saelge mit koncept og lokalerne til anden ejer pr. 01.10.2011. Nu er jeg faerdig med moms, fakturaer osv., og virksomheden har underskud. Underskuddet giver mig et personligt fradrag, men jeg naar ikke at opbruge dette fradrag i 2011.

Nu skal jeg have job, og er her i tvivl om mit personlige fradrag bliver overfoert til naeste aar, eller om det kun gaelder aaret ud i 2011...?

Haaber i kan hjaelpe mig..?

Hej

Svaret på dit spørgsmål er:

Det ikke benyttet fradrag vil bliver overført til 2012.

Hvis du heller ikke bruge det i 2012, blive det overført til 2013 osv

mvh

Henrik

 

 

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tak for hjaelpen og svaret...

Hilsen Julie

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)