Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor godt er min web-shop indekseret?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Nogen der kan fortælle hvordan man undersøger hvor godt ens side er indekseret af Google....?

Kan man via et program få et klart overblik over dette?

Hilsen Anders

www.hugabee.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad mener du med "hvor godt det er indekseret" ?

Grunden er at du jo ved hvor mange sider du har på din hjemmeside, og du kan så via en site søgning på Google, se om Google har det antal sider indekseret på Google. du skal bare skrive site:domæne.dk i søgefeltet, hvor domænet så er hugabee.dk i dit tilfælde.

Gør man det for dig kan man se at du har over 4500 sider indekseret, og næsten 4000 af dem er så dobbelt indhold. så din side er efter min mening godt indekseret. Der hvr den går galt er at du lader alt for meget blive indekseret. hvilket kan og vil skade dig i sidste ende.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mente faktisk det du svarede på

Men kender ikke så meget til SEO. Hvordan kan jeg sikre mig at ikke alt bliver indekseret og hvad skade kan det give?

 

MVH Anders

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

20092010:

Mente faktisk det du svarede på

Men kender ikke så meget til SEO. Hvordan kan jeg sikre mig at ikke alt bliver indekseret og hvad skade kan det give?

 

MVH Anders

Først skal du finde ud af hvad der skal indekseres, hvad der bare er dobbelt indhold og derefter putte et noindex robots metatag på de sider der ikke skal indekseres. Ud over det skal du sørge for at de selv samme sider ikke er repræsenteret med en disallow i din robots.txt fil, da søgemaskinerne ellers ikke vil kunne se det nligt indsatte metatag.

Du kan læse mere om dobbelt indhold her.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)