Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone og Android App udvikler søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! 

Jeg er en del af et iværksætter hold, vi har en idé, hvor der skal udvikles en applikation til henholdsvis Iphone og Andriod platforme. Vi har før haft kontakt til forskellige udviklere, hvor vi har drøftet, hvad der skal til for at udvikle den, så vi har en idé om, hvad det kræver og hvad der skal gøres. Vi har fået bekræftet idéen af et af danmarks førende udviklingshuse, så nu er det bare over stepperne. Det vi mangler er en udvikler der evt. kunne tænke sig at indgå i et samarbejde, da vi er et iværksætterhold fra Erhvervsakademi Århus er budgettet ikke så frygtelig højt. Vi håber på at få nogle seriøse henvendelser, fra folk der har erfaring inden for udvikling eller der evt. kender nogen der har erfaring med det. Så vil vi med glæde fortælle nærmere om projektet. 

I skal være hjertelig velkommen til at ringe eller smide en mail på nedenstående kontaktinformationer. 

På forhånd tak

Mvh.

Søren Bay 

Mobil: 26 14 88 55 

Email: Bayexclusive.sb@gmail.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Hvad angår udviklere til iPhone, så er der en hel på Amino Freelancer.
Jeg har lige oprettet Android App udvikler på Freelancer også, men der går lige nogle dage før der kommer udviklere i den.
Held og lykke med det.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. 

Mange tak for the heads-up on that one! Så vil jeg da se, hvad der er af spændende udviklere at finde der.

Forresten, så skal du da have lidt ros med på vejen i forhold til Amino - rigtig fedt, har benyttet mig en del af det.

Jeg har i øvrigt et spørgsmål, har du kendskab til nogle gode steder at søge funding, udover de forskellige væksthuse rundt omkring? 

Håber du hygger dig in the states! 

Mvh. 

Søren Bay 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)