Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af zopim på webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne spørge om nogle af jer har forstand på funktionen, Zopim. 
http://www.zopim.com/

En funktion der gør at kunderne, har mulighed for at chatte med en ansat.

Eftersom jeg skal have lavet en webshop, ville jeg gerne hører om I har nogle erfaringer i vil dele med mig
omkring Zopim, eller om I synes det er en god/dårlig ide?

På forhånd tak

Hugoo 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra et rent kunde perspektiv: live chat er en god ide, men udmidbart syntes jeg det er meget irriterrende når den popper op nede i hjørnet uden at have bedt om det. Kan bedre lide et lille link eller noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig god idé, hvis du altså har mulighed for at være online om dagen.

Hvis du ikke har det kan det til gengæld virke useriøst.

Men kan klart anbefale Zopim - det fungerer rigtig godt og er da også meget fornuftigt prismæssigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:

live chat er en god ide, men udmidbart syntes jeg det er meget irriterrende når den popper op nede i hjørnet uden at have bedt om det. Kan bedre lide et lille link eller noget.

Zopim popper heldigvis ikke op som standard, men ligger blot som en mulighed.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lavet målinger på hvad der har den størst gavnlige effekt hvad angår om man benytter inline chat vs et tekst/billede link i navigationen, her viser det at der er størst konvertering af support henvendelser ud af x besøgende, ved at bruge inline, hvilket måske giver sig selv, men samtidig ser vi også at det har en yderst positiv effekt på besøgende at benytte inline, det at de ved at supporten sidder klar, hvis der skulle opstå problemer er med til at skabe tryghed og ikke mindst tillid, hvilket ofte vil resultere i øget salg

Om man vælger at være proaktiv eller med andre ord "skide irriterende" overfor den besøgende ved at have en aktiv popup der åbner, eller på anden måde forstyrre har vi ikke lavet målinger på, men har svært ved at tro på det har en positiv effekt, ingen ønsker at føle sig overvåget.

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Det er en rigtig god idé, hvis du altså har mulighed for at være online om dagen. Hvis du ikke har det kan det til gengæld virke useriøst.

Du har helt ret i at det kan have modsatte effekt hvis der står "Support offline" eller lign hvis det er indenfor rimelig åbningstid, men de fleste løsninger giver mulighed for at skjule ved offline.

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Fra  InSail ApS Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hugoo

Vi har bruger Zopim i vores webshop, og har hjulpet kunder der har været i tvivel om noget.

Så jeg vil mene det er en god ide.

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar.

Men jeg er netop i tvvl, om det i snakker om.

Altså I og med man har det, forventer kunden jo at man er til rådighed når de netop er inde på siden?

Hvis man så ikke er det, er der så ikke chancer for at skuffe kunden?

På den anden side, så er jeg meget online så tror godt jeg vil kunne være online tit og ofte.

Mvh.

Hugoo 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)