Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Minimer dit lager og optimer din servicegrad

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal i gang med at lave et regneark, med prognoser, forslag til indkøbsmængder og generel lagerstyring.

Til det formål har jeg brug for cirka 5 casevirksomheder, som kunne tænke sig at være med i udviklingen af et regneark til lagerstyring og optimering.

Jeg har et par indledende spørgsmål.

Vil danske virksomheder anvende et program, hvis bliver lavet på engelsk?

Findes der lageroptimeringssoftware til små og mellemstore virksomheder, del jeres erfaringer?

Er der behov for et regneark til lagerstyring og optimering?

Hvad må det koste? Jeg forestiller mig et månedligt abonnement.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Spæmdende projekt, Gnowak

Regn ikke med at danske virksomheder vil købe software, der ikke er på dansk. Indbyg et sprogmodl, så det er nemt at ændre sprog.

Held og lykke med projektet
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart synes jeg din idé lyder rigtig god, der findes jo systemer der kan den slags, men desværre synes jeg tit de er ret tunge eller på engelsk.

Jeg ville prøve at udvikle globalt tænkende, men med mulighed for at får sprog moduler laver til de største hovedsprog eller potentielle markeder.... Så kan du "bare" lave sprogpakken når du skal ind på et nyt marked.

Når det er sagt mener jeg godt du kan lave det på engelsk til dine første case virksomheder.

Jeg ville udvikle til små virksomheder, men måske også tænke på, at mange webshops kunne have udfordringer, hvor du med et billigt system på abonnemnt kunne skabe værdi, for nu at blive i SCM sproget. Tænker på services som e-conomic og andre SaaS/Cloud services.

Jeg ved ikke om jeg ville lave det som regneark, jeg ville personligt selv se på en løsning som E-conomic, Visa, Salesforce og andre, hvor din Frontend er web baseret.... men det der måske udviklere herinde der bedre kan hjælpe med den slags....

Koste? hmmm for mig 200 kroner måned (prøv igen at skele til de ovennævnte, eller andre), hvis jeg havde behovet i en lille biks, men man kunne måske lave en løsning til webshops til kroner x og en til lidt større virksomheder med produktion/handel med andre features til en anden pris...

Har selv gang i andet projekt til SCM, der dog ikke konflikter med dit på nogen måde, så hvis du har lyst kan vi jo vende tingene i nogle PM´s nu eller senere i processen.

/Ib Rehné, Cairo Stick out tongue

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib og Bjarne.

Tusind tak for jeres indspil og kommentarer. Det er en god idé med et sprogmodul, men jeg tænker på den første udviklingsversion. Det er rart at høre, at en engelsk udviklingsversion er ok.

Platform er i første omgang underordnet. Et javaprogram eller en webapplikation er selvfølgelig meget mere robust end et regneark. Jeg har dog erfaring med, at regneark er gode til prototyper. På lang sigt, kan platformen ændres.

Jeg vil meget gerne høre mere om dit projekt Ib, så kontakt mig gerne direkte.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)