Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En vil købe mit domæne - hjælp..

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Maelstrom: du må gerne købe en bil og så sælge den igen med fortjeneste, uden at du skal betale skat. Normalt taber man penge ved et bilsalg, og dem kan du så til gengæld heller ikke trække fra. Men gør du det flere gange samme år, så kan Skat antage, at du er bilhandler, og så skal du betale skat af evt. fortjeneste.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gongra

Tak for dit input :)

 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tænkstort:
Det er ikke personligt mod dig Techno, du proever bare at hjaelpe en medamino og det er kun godt. :)

No offense taken - jeg har brede skuldre Wink

tænkstort:

Endnu engang undskyld de store bogstaver, men det er lidt ved at vaere traels, at folk kommer med forkerte raad vedroerende domaenenavne.

 

Jeg er ikke sikker på at det er et forkert råd. Jeg sad for nogle år siden og læste en del af de afgørelser der ligger på domæneklager.dk og jeg er 99 procent sikker på at der er faldet en sådan dom.

Jeg har ikke tid til at finde den igen, men det er heller ikke pointen. Pointen er at man skal passe meget på hvad man skriver og gør i juridiske sager.

Jeg er ikke den eneste der har samme syn opå sagen. Jeg faldt lige over en artikel i PBS/Nets vs. Sten Axelsen sagen. Her kommer Sten Axelsen med præcist samme opfattelse.

Og som du siger - jeg prøver bare at komme med et godt råd, baseret på de oplevelser/opfattelser jeg har. Den endelige afgørelse har klagenævnet.

mvh

Jan

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Monin:

Du får det til at lyde som, at du prøver at spinde guld på et domæne?

Synes langt fra, at det er raketvidenskab - De vil gerne købe domænet, vil du sælge det, så kom ud af starthullet.

Hvorvidt du kan tabe en sag i domæneklagenævnet har vi ingen forudsætninger for, at kunne vurdere... 



Tænker du på domæneklagenævnet i forbindelse med dette domæne? Eller fremtidige sager? Hvis man først én gang har spekuleret og solgt, så står man væsentligt dårligere ved en fremtidig sag om et andet domæne.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)