Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil sætte pris på konstruktiv kritik af vores hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle AMINO brugere :)

Kunne I give feedback til nedenstående hjemmeside?

www.danskhusmorhjælp.dk

Amino hilsner fra mig :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot hjemmeside, kan som sådan ikke sætte en finger på noget jeg ville lave om.

Stort thumbs up herfra...:)

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sætte stor pris på at få flere meninger om hvordan jeg kan forbedre vores hjemmeside :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot hjemmeside.

Ved første øjekast er der dog meget tekst på forsiden og kan godt virke uoverskueligt (eksempelvis nyhedsbaren). Menu-linjen burde sættes mere i fokus (fanebladene, eller hvad man kalder dem) og personligt et lidt større logo.

Og så skal du være sikker på, hvor du vil sende en potentiel kunde hen, når de går ind på din side. Hvad skal de først se? De 2 hjerter er gode som blikfang, det er i den gur du skal sørge for at sætte de vigtigste ting i fokus uden for mange andre fokustyve.

Vh

Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Og husk; måske en del ældre mennesker, derfor igen gør den så overskuelig som muligt. Men den er meget flot.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side, massere gode billeder, men menu-teksten er alt for lille til dit publikum. Jeg er enig med Thomas i at du bør arbejde mere med overskuelighed og brugervenlighed, ellers er det en flot side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hedegård Andersen:

Og husk; måske en del ældre mennesker, derfor igen gør den så overskuelig som muligt. Men den er meget flot.

Jeg synes faktisk teksterne er passende. Det viser seriøsitet, at man på så vigtigt et område gerne "vil forklare sig".

Jeg tror såmænd heller ikke det er de ældre, der er den største målgruppe for denne side, men derimod deres børn og/eller børnebørn, som nok gerne vil have det uddybet ifm. så vigtig en beslutning for deres ældre,

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlige side Smile

Giv alle billeder titler tags derved en chance for at findes i google billedet søgning.

kan arbejdes med den interne struktur på siden , der nogle undersider del gange bliver kerne ord en artiklen starter i titlen med du linker ikke den artiklen ved at linke hver gang et kerne ord nævnes styrker du sidens links struktur  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det er en virkelig flot side! Dejlige billeder og citater - det giver et rigtig godt indtryk.

Som flere også har været inde på, er det vigtig at have målgruppen for øje. Hvis målgruppen netop er de ældre, som har brug for hjemmepleje, så kan der godt gøres mere ud af at gøre siden brugervenlig for dem. F.eks. en tydelig zoom-knap eller "Få siden læst højt" knap.

Men hvis målgruppen er folk, der skal tage beslutninger på de ældres vegne om, hvem de skal bruge som hjemmehjælp, så synes jeg som sådan at sitet er brugervenligt nok. Jeg ville dog også gøre menupunkterne i toppen større.

Nyhedsfanen, som gør alle undersider meget lange, synes jeg ikke er nødvendig at have på alle sider. Der ville jeg nok placere den på én relevant side og i stedet have en anden kasse (evt. med links til undersider) i venstre side.

Men jeg har nærmest kun ros til overs for denne side - den er virkelig flot.

Jeg håber I får masser af succes med den!

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sisse Hansen:
F.eks. en tydelig zoom-knap eller "Få siden læst højt" knap.

 

Ja, naturligvis. Så har man da dækket alle.

Desuden tror det vil virke rigtigt positivt for børn og børnebørn der kigger på den. Det vil give respekt at I allerede på Jeres hjemmeside har tænkt på deres ældre samtidigt med at I har lavet dem til dem også...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)