Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-side: hvad betyder "X snakker om dette"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg undrer mig lidt over noget nyt på vores Facebook-side. Og jeg håber der er nogen af Jer, det kan hjælpe mig med at hitte ud af hvad det betyder:

På siden står der i venstre ramme hvor mange der synes godt om siden - altså fx. "800 synes godt om dette"
Men nedenunder er der nu kommet en tekst, hvor der står "53 snakker om dette"….og tallet ændrer sig dag for dag.

Ved I hvad det er for noget?
Hvem, hvad og hvor snakker nogen om det? Og er det noget, man kan se nogen steder?

På forhånd tak
Rikke 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik,

Tusind tak skal du have. Det besvarer jo lige præcis spørgsmålet:-)

Hav en god weekend!

/Rikke

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Ulrik,

Der arbejdes stadig på at finde den præcise udregning. Den skulle eftersigende regne 7 dage bagud, og ikke tælle dags dato med.

Jeg vender tilbage når jeg ved mere om formlen. But anyway, handler det om at forsøge at skabe stigende tal ud fra positiv dialog - uanset hvordan formlen er lavet.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår det altså stadig ikke .... :-/

Er antallet "der snakker om", venner der snakker på ens egen FB side eller snakker X-antal til andre OM ens FB side?

Der er også kommet en tekst med X-antal "har været her". Hvad betyder det?

Mvh Nina

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Når en bruger liker/kommenterer/deler/tagger sig så tæller det med i tallet, og det er en opsummering over 7 dage.

Det er ikke "realtime" ligesom fanantallet, som jo kan skifte mens vi ser på det. Mit gæt er, at de syv dage der tælles på starter for ca 4 døgn siden.

Dvs tallet i dag søndag, er aktiviteten målt fra i torsdags og bagud 7 dage til forrige fredag.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)