Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan undgår jeg "Russian girl dating" mm..!?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et stort antal af hits fra Russiske og asiatiske spambots og andet skravl..

Det gør så at Google adsense finder mange "sjove" reklamer henvendt sig deres del 

af verden med bla. Thai kisses - meet nice thai ladies tonight..

Og alt muligt andet gøjl! Super Angry

Er der nogen der kan hjælpe mig med at sætte reklamerne til at henvende sig mere lokalt

"Danmark" - links til opsætnings guide eller lign.

Mvh. Mads 

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen inputs ? 

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mads.

Inde på AdSense kontoen: Se lige om du har sat sproget til dansk. Derudover så kan du manuelt gå ind og blokere url’ene efter hånden som de kommer.

Det vigtigste vil dog være at fokusere på at rette op på din hjemmeside.  Hvis I har et problem med spambots så skal I installere CAPTCHA, log ind for at kommentere m.m. og gøre ALT i jeres magt for at der ikke kommer spam på siden.

Hvis dette er meget tidskrævende, eller at I ikke har ressurser til at give den en ordentlig skalle pt,  så ville jeg rådet jer at fjerne AdSense annoncerne indtil det er på plads.  Hvis ikke så risikerer I at blive lukket fordi det tolkes som en spam side. Derudover er det stor risiko for at denne spam (selv om I er ”ofrene” I denne sag) pludselig gør at I flere steder bryder  AdSense Family safe reglerne, hvilket jeg kar skrevet lidt om her, i det siden crawles  af Google og vil opfattes som Adult indhold. 

Bliver I lukket for spam + adult, og hvem ved hvad andre ting der kommer op på siden fra disse spam bots.. så vil I få et h.. Devil med at genåbne AdSense, om I overhovede får det til... I er altid ansvarlige for at siden lever op til AdSense sine retningslinjer på godt og ondt.

Held og lykke med at "vinde over" spam m.m. på jeres side, det er en lang og kedelig kamp.. men den er det værd! Så klø på Wink

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er en life saver Katrine! :D 

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. Glad jeg kunne hjælpe. God weekend!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)