Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til kort eller fingertouch indstempling af ansatte.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg sidder overfor og skal have lavet om på vores måde at registrere vores medarbejderes timer på.

Tankerne vi har gjort os er, at vi gerne vil have et system hvor alle medarbejdere stempler ind med et kort eller med fingertouch.

Er der nogen herinde der har erfaring med dette? Findes der et open-source system til dette?

Vi er placeret i Thailand, og har derfor ikke mulighed for at få en dansk teknikker ud og lave det, vil vil derfor gerne høre hvad i har gjort af erfaring så vi kan tage fat i en Thailandsk teknikker og forklare om de systemer vi har fået anbefalet.

Jeg er ser frem til at høre nogle gode svar fra jer:)

De bedste hilsner

Mikkel Schmidt

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Schmidt:

Tankerne vi har gjort os er, at vi gerne vil have et system hvor alle medarbejdere stempler ind med et kort eller med fingertouch.

Er der nogen herinde der har erfaring med dette? Findes der et open-source system til dette?

Jeg har før været med til at lave et par "stempelure" der har samme funktion. Vi lavede det som websites med tilhørende login og ud knapper, projekterstyring osv. og så monterede vi en række touchskærme som medarbejderne registrerede på. Både når de kom og gik, men også skift mellem projekter og opgaver.

I et enkelt tilfælde, hvor det skulle være meget simpelt, lavede vi det med billeder af de ansatte, så skulle de bare trykke på billedet af sig selv når de kom eller gik.

Håber det skubber dig lidt på vej.

/Brian

Fra Hejnsvig
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Prøve evt. e-gruppe.dk , hvor der er vagt planlægning og tidsregistrering

Det er et rigtigt godt produkt, har brugt det meget til vagtplanlægning og timereg.

Hilsen

Thomas

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian:

Tak for det gode svar. Den mulighed har vi også snakket om, men vi vil gerne have at man kun kan logge ind på kontoret.

Det er fint løsningen ligger online, men det skal helst være med et kort eller fingertouch, således man kun kan stemple når man befinder sig på kontoret.

Thomas:

Tak for info, jeg vil lige tjekke deres hjemmeside ud og evt. tage kontakt.

// Mikkel

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Schmidt:
Tak for det gode svar. Den mulighed har vi også snakket om, men vi vil gerne have at man kun kan logge ind på kontoret.

Hej Mikkel,

Selvfølgelig, medarbejderne skal jo ikke sidde der hjemme og stemple ind :-)

Det løste vi på forskellige måder, efter behov. Det kunne være så simpelt som kun at tillade registreringer fra bestemt ip-numre, det har den fordel at evt. hjemmearbejdspladser kan registrere på projekter, eller at chefen kan sidde hjemme og se om alle er mødt ind på natholdet.

Du kan også vælge at have systemet kørende internt i huset, web-baseret behøver jo ikke hostes ude i byen.

Held og lykke med projektet
/Brian 

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,
Der findes allerede et system med hardware og software som virker.

Jeg bruger det selv til kontrol i fitnesscentre. Det kan alt hvad du efterspørger og kræver ikke stor viden for at installerer og tage i brug.

Som sagt bruger jeg det til entre kontrol men det har alle funktioner i forhold til medarbejderkontrol.
Endvidere er det prisbilligt, så det kan ikke svare sig at lave noget selv, dog er der et udemærket api hvis man vil have noget kørt op i mod.

Bh. Michael
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det lyder interessant, hvad hedder sådan et program?

// Mikkel

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,

Det hedder biostar. Elektronik/scanner som styre dør alarm etc. Og software koster små 10.000.
Super nemt installation.
Op til 5000 bruger
Ubegrænset antal dør/scanner
Kører over ip så det kan tilgåes fra alle steder.

Michael
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)