Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SAP demo / elearning kursus ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står og skal have frisket mit kendskab til SAP op. Det er ca. 9 år siden jeg sidst har arbejdet med det, så det ville være lækkert lige at snuse lidt til det inden jeg for alvor skal i gang med det. Men håber lidt det er som at cykle ;)

Så er der nogen, der kender noget til om man kan snuse til noget demo på nettet? Evt. lidt elearning så jeg kan oprette lidt under salg, lager og finans?

Jeg skal bevise mit værd om en lille mdr., så håber I kan hjælpe :)

PS. det må meget gerne være gratis.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

SAP er jo også et dejligt system....

Her kan du snuse lidt til fornuftige priser på e-learning, han sidder i Vejle mener jeg

http://www.com2learn.dk/

Ellers er der jo www.youtube.com hvor der ligger lidt,

Ellers er der kurser på Campus Vejle i SAP

Jeg ville vælge den betalte e-learning, så hænger det sammen for dig, og der er jo løbet noget vand under broen de sidste 9år på SAP området..

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

csacsa:
PS. det må meget gerne være gratis.

SAP og gratis er næsten blasfemi i samme sætning..... Stick out tongue

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok flere år siden, du skrev dit spørgsmål, men jeg faldt alligevel over det og vil give dig et godt tip - det kan jo være, det igen er ved at være tid til at få opfrisket din SAP-viden:)

 Du finder to rigtig gode online SAP-kurser her: https://edutasia.com/da/produkter/sap/  - og så giver de tilmed et diplom med SAP-logo, når du har gennemført.

God fornøjelse! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)