Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg udlove en præmie på facebook?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

I er også meget velkommen til at synes godt om min facebook side: http://www.facebook.com/iBixen - Om 15 likes giver vi en rabatkode til alle!

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes helt klart at du ska gøre det :)

Jeg har selv oprettet en tidl. gruppe, hvor der blev lavet konkurrencer, hvor de skulle invitere deres venner og jeg kom helt op på 2.500 medlemmer.

Desværre sletter Facebook snart grupperne , min er ikke blevet slettet endnu, men der er virkelig kommet forringelser på den.. Nu kan jeg hverken ændre billede eller skrive en fællesbesked til alle mine medlemmer..

Nu har jeg ca 50 medlemmer på min nye Facebook side, så det er lidt at starte forfra..

Men jeg trækker en heldig vinder når vi runder 100 medlemmer ;)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg synes du skal gøre det. Der er mange som vil synes godt om det.

Selv har jeg kørt flere konkurrencer. Her er den seneste

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Fra  New Media Mob Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Man kan jo også undgå enhver risiko og ved at køre sin konkurrence i en app.

/Dorthe

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe,

 Vi er på vej med flere forskellige Apps, men ikke til konkurrencer på Facebook. Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener? Kan du eventuelt uddybe din ide?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Fra  New Media Mob Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebooks regler ang. konkurrencer gælder ikke, hvis du kører konkurrencerne i selvstændige tab apps. Det er det samme som eksempelvis Velkomssider - altså de faneblade, du kan finde ude til venstre på din Facebook virksomhedsside.

Hvis du vil høre mere, er du velkommen til at kontakte mig, så jeg kan uddybe det lidt nærmere. 

/Dorthe

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvorfor ikke. Super fedt med sådan noget Yes

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil umiddelbart gætte på at det ikke er lovligt at gøre det. (Med ulovligt mener jeg lovgivning. At noget er forbudt jvf. reglerne på Facebook gør det ikke ulovligt.) 

Så vidt jeg husker må man ikke blot lave en lodtrækning og udlodde en præmie på det, man skal lave en konkurrence. Det er derfor man så tit ser f.eks. "Ford Focus er en dejlig bil fremstillet af Ford" og lige neden under skal man svare på "Hvem producerer modellen Focus".  Dét er der nemlig ikke noget forbudt i. 

Derudover, så skal alle præmier med en værdi over 200 kroner beskattes med en gevinstafgift på 17.5% af værdien (så vidt jeg husker). Enten skal virksomheden beskatte den inden den sendes eller også skal man oplyse modtager om at den er skattepligtig. Sidst, så mener jeg at der er andre regler hvis konkurrencen der afholdes ikke er for alle. Om det, at man skal "like" en facebook side og dermed være "medlem" af siden, er nok til at man betragter det som værende en lukket konkurrence skal jeg ikke kunne sige. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Fra  New Media Mob Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgeligt klart, at man også skal følge reglerne i markedsføringslovgivningen og i skattelovgivningen.

Præcis som man skal, hvis man laver en konkurrence på sin hjemmeside, i trykte medier, i avisen, på en messe......

Men tab apps. er måden, man sørger for, at Facebook ikke lukker for ens virksomhedsside.

/Dorthe

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)