Dit banner fungerer bedst rent grafisk. Men deres løsning kommunikerer en lille smule bedre rent tekstmæssigt! Dbh Thomas |
Cre8ive:Martin kistrup:Nu har jeg tilfældigvis et par kunder i sikkerhedsbranchen, så jeg tør godt udtale mig.
Det er jo på ingen måder unormalt med de priser når man skal ud og have IP styret system med 4 kameraer, så dine potentielle kunder der har sonderet terræn ved jo godt hvad den slags koster.
Hvis det skræmmer folk væk så er sandsyneligheden for at de bliver til en betalende kunde i shoppen lig 0, og så er trafik jo ligegyldig, hvis den ikke konverterer.
Så gå du bare efter dem der har pengepungen til udstyret.. ellers er det jo heller ikke en målgruppe fikseret kampagne.
Hvis det nager dig for meget kan du jo også helt undlade priserne, undlade landingpage, og så køre en brandingkampagne der linker til din forside. Så kan du inkludere nogle allround fordele i banneret. "lave priser" "hurtig levering" inklusiv montering" osv osv.
Du kan selvfølgelig også køre kategorikampagne og lade en særlig kategori være landingpagen, og så indsnævre målgruppen ved at lave den netop kategoribaseret.. det vil helt sikkert også styrke din konvertering på den korte bane i forhold til branding kampagnen.
Hej Cre8ive
Ikke helt enig med dig, i det med prisen,
langt flere kunder vil tør tage skridtet med 814 over leasing ,- end 27.200,- og vil heller lave leasing ansøgninger på 10 kunder der ikke har penge til det en miste en ordre, fordi de tror de ikke har penge til det.
Mvh Martin